Apart gevoel he, je eerste Rolex! Meestal blijft het niet bij 1!
gr. Joep
Apart gevoel he, je eerste Rolex! Meestal blijft het niet bij 1!
gr. Joep
Dit was tevens de opmerking van JK Watchstore. Maar de bedoeling is dat ik nu toch een beetje gedeisd hou.
Valt mij op dat de bracelet zeer aangenaam draagt. Ik dacht dat de Breitling Pilots de comfortabelste waren, maar deze is nog wat anders. Vermoedelijk ook te maken met de overgaan van 22mm aan de kast naar 16mm aan de sluiting.
Mooi hoor!
21mm
Ik had het gemeten met een houten plooimeter, vergeef mij die millimeter graag.
“klote” maat trouwens
Allen bedankt voor de positieve reacties. En wees gerust, ik heb er al van genoten.
Prachtige Rolex en proficiat daarmee uiteraard.
Toch een puntje naar Rolex toe.
Met het vergroten van de kast van 36 naar 40 mm vind ik voor dit model de ‘‘fluted’’ bezel erg overheersend waardoor de wijzerplaat kleiner lijkt dan hij is. (vind ik ook van de smooth bezel).
Ik heb het gevoel dat bij de 36mm dit wat beter in proportie is…kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn
Mooie foto’s ook trouwens…ik moet ook maar eens een ‘‘echte’’ camera aanschaffen.
De wit gouden bezel geeft i.m.o.toch nog dat tikkeltje meer (waarde) aan dit horloge. De rode datum op de 234 trekt ook wel de aandacht.
Zou inderdaad fantastisch zijn wanneer Rolex volgend jaar de vernieuwde DJII van 41mm zou voorzien van een bezel met dezelfde breedte als op de 36mm.Helemaal perfect als ook de breedte van de indices in lijn wordt gebracht met de wijzers.
Dan heb je met recht een mooi understated Rolex horloge met of zonder gepolijste middenschakels en kast
Dit is dan ook dé perfecte DJ in mijn ogen.
Enkel de wijzerplaat mag zilver zijn…
Iets moeilijker voor mij met mijn kortzicht probleem. Beste oplossing hiervoor is dus een gekleurde dial en in dien mogelijk ontspiegeld glas.
Mooie klok!
Veel draagplezier.
Wie weet maken ze een Datejust volgens de eisen van de klant en voor een rond prijsje.
Wouw, gaaf! Dat wordt zeker niet je laatste… Enjoy en draag met veel plezier!!
Heb ook wel eens gelezen dat dit een meer ‘Bling’ effect geeft.
Prachtige aanwinst, hoor. Gefeliciteerd en veel draagplezier. JK is top, hoor ik van iedereen…
Mooi horloge! geniet er van.
Deze bezel geeft het horloge een mooie balans tussen de strakke dressy datejust en de stoere submariner imo…
Fantastische klok. Precies zoals ik hem het mooist vindt. Deze staat op mijn lijst en zal mijn volgende aankoop worden. Mooie fotos ook