Ik vind hem heel mooi op jouw pols passen, en die versie heeft wel een hele gave wijzerplaat!
Hij zit zeker niet te groot. Wat wil je met iemand die normaal gesproke xl bandjes moet hebben.
Gewoon doen, een topper die Samurai je kam 'm hebben.
Nou, wat wil je nog meer. De kleur is prachtig, ook bij je gele avatar. Ik zou hem kopen.
Blauwe duiker, blauwe lunette, getextureerde wijzerplaat, datumcomplicatie, stalen band drie schakels breed⦠Is dit niet meer iets voor jou?
Zonder dollen, doen. Als jij die Invictaklatsers dragen kan, dan zul je deze volgens mij ook niet als te groot gaan ervaren. Gezien de focus op het horloge en hoe vaag je huid is afgetekend is het echt een close-up. Dan zal hij op de foto ook nog eens veel groter lijken dan in het echt. Ik denk dat hij prima past.
En als je nog twijfelt, maak een foto in de spiegel en plaats die hier. Bedankt voor de tip @Handavinci.
Dit dus.
Gaat de one and only Invicta-fan over op Seiko?
Welcome to the dark sideā¦
Welkom bij de Seiko club. Arigato
Ik adviseer je om rechtsomkeert te maken⦠Doe het nu het nog kan, Chillekasper!
Samurai altijd goed. En blauw is +1.
Straks dit horloge ophalen bij een HF lid
En ben jij bekeerd?
Welke is dat? Die ziet er nog wel bescheiden uit op de pols . Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Nice! Seiko is the real deal
Erg mooi! Heb ook een keer op het punt gestaan om deze te kopen. Veel plezier ermee
Kijk, dat zijn de dingen die we willen zien