Mijn eerste Seiko, wordt dit hem???

Vandaag in plaatselijke horlogewinkel Seiko wezen passen. Wat vinden jullie? Mooi of niet mooi? Te groot voor mijn polsen?

22 likes

Jongen, ik ben trots op je!

Maak eens een foto van wat meer afstand. Dan zie je het beter. Zo op het eerste oog zeg ik prima.

4 likes

Loop net de zaak uit

Je kan hem hebben! Ik zeg doen!! :smile: :+1:

Is iig niet te klein… maar je bepaalt zelf of je je prettig voelt met deze maat. Mooi horloge! Is vaak wel goedkoper te vinden op het net en bij de dealer kun je gerust om korting vragen. Succes!

1 like

Mooie samurai, formaat is uiteraard prima maar dat was vast en geintje die vraag. Normaal heb je toch invicta’s om van het formaat keukenklok ? Dan is dit klein :wink:

3 likes

Plaat en wijzers vind ik iedere keer weer prachtig. Kast is lekker eigenzinnig, wat hoekiger dan andere Seiko’s.

Je noemt het zelf al: hij is vrij groot. Zou voor mij toch een dealbreaker zijn. Maar jij bent mij niet, dus lekker zelf beslissen :slight_smile:

Zalvoverigens eerlijk zijn dat ik stiekem al eerder ben wezen kijken. Een paar keer zelfs. Maar vandaag voor het eerst echt om heb. Eerste keer een Seiko om de pols gehad.

4 likes

Mooi horloge hoor…

Supermooie plaat! :heart_eyes::heart_eyes:
Qua maat kan die IMHO prima.:+1:

Al tijd voor een nieuwe avatar? :wink:

2 likes

Prima op die pols. Doen!

Jup gewoon doen

Is een mooi horloge en staat je ook goed

1 like

Polsvullend geheel :wink:

Die kleur is wel heel… overheersend… Als ik nu wegkijk van mijn scherm, zie ik overal felblauwe vlekken.

2 likes

Mooi zeker! :ok_hand: Staat je goed!

Doen!

1 like

Ik weet dat Seiko heilig is, maar mag ik ook een opmerking maken over het formaat van de wijzers en de uuraanduidingen? En… het formaat van het horloge an sich…

Ik zou het niet doen!

1 like

Lijkt me zo te zien qua formaat mooi op jouw pols.

Zeker doen!