Je hebt jezelf toch allang overtuigd?
Hartstikke goed dan toch!! Gewoon lekker doen
Je hebt jezelf toch allang overtuigd?
Hartstikke goed dan toch!! Gewoon lekker doen
Persoonlijk geen fan van deze ‘special’ edition … dan kan je IMHO mooiere TH F1’s kopen … én 1350 euro geven aan een quartz is sowieso een no go voor mij, maar het is jouw geld hé
Informeer anders eens bij William Wien … geeft standaard 20% op TH.
Altijd je eigen keuze maken.
Maar helaas is het maar al te waar wat Joepb schrijft. Een quartz is geen beste investering als het daar al om gaat. Voor dat geld kan je een prachtig ander horloge kopen die over vijf jaar zeker een grotere restwaarde zou houden dan een Tag Heuer quartz. Maar het belangrijkste is wat jij van de Tag vind. Aan de kwaliteit zal het niet liggen.
Veel wijsheid en voor wat het waard is ik zou een andere keuze maken.
Gr Bram
Welkom Marc! Mooi horloge en gewoon bij S&C bestellen, deze zul je voorlopig alleen bij de AD zien.
Heb zelf ook een Tag Quarz, super degelijk horloge.
En de restwaarde moet je je geen zorgen om maken, deze moet je niet willen verkopen. Als je je daar toch een beetje zorgen om maakt kun je misschien beter doorsparen voor een automaat, dat ga je als liefhebber uiteindelijk toch meer waarderen verwacht ik.
Grtz. Erik
Mijn eerste serieuze horloge was een Tag Heuer aquaracer quartz chrono, die draag ik nog steeds met veel plezier zoveel jaar later. De kwaliteit is echt goed, onderhoud is te betalen.
Ik vind het een mooi horloge maar wel rond de pols van een jong iemand, zelf zie ik me er met m’n 41 jaar niet meer mee rondlopen.
500 volgens dit artikel
Is het een limited?
Schaap en Citroen geeft aan er 150 te ontvangen…
Grappig om de verschillende reacties te lezen! Ga vooral door, ik lees met enthousiasme.
Mijn keuze staat inderdaad redelijk vast; mijn gevoel is extreem belangrijk. Het enige wat me weerhoud is dat ik de horloge nog in het echt moet zien/voelen.Toch zijn de reacties hier ook zeker van invloed op mijn eventuele keuze.
Volgens het artikel wel.
Ik zal het laatste maar minderen of zelfs stoppen. Heb een collega die dronk ook iedere dag 1 a 2 blikken red bull.
Hij heeft er een ernstige allergie aan overgehouden.
Voor de rest is het een prima horloge, maar ik zal toch nog even verder kijken. Vind je de MAX nog steeds leuk? dan gewoon kopen.
succes en ik zie de foto’s wel verschijnen.
Ik ga de 2e hands markt in de gaten houden, ik ben ook Max-fan maar die € 1350,- gaat me net effe te ver.
Er werd eerst gemeld dat deze in november op de markt zou komen maar ik lees nu dat het al in oktober gebeurd.
Prettig vind ik wel dat ze de naam achterwege gelaten hebben op de wijzerplaat.
Misschien staat er straks wel een verwijzing naar Max op de achterdeksel.
Als ik jouw beweegreden lees, ben je er eigenlijk al uit!
Echter… als het mijn geld zou wezen… voor dat geld had ik een mooie automaat gekocht. Op de een of andere manier vind ik quartz er goedkoop uitzien. Ik zou nimmer meer zo’n bedrag betalen voor een quartz.
Dit had ik dus ook gedaan voor mijn eerste horloge (ook een tag heuer quartz). Die was dus weer snel weg. Nadeel echter is dat als jij hem nieuw koopt, je er bij de verkoop er veel op gaat verliezen.
Gewoon goed nadenken en rondkijken!
Als ik Max Verstappen fan zou zijn, èn dit horloge mooi vond, èn me hem kon veroorloven zou ik dat doen.
De eerste 2 voor mij negatief, dus ik zou hem niet kopen. Uit je verhaal begrijp ik dat het voor jou 3 x check is: kopen dan.
Waarom veel mensen over je drinkgedrag beginnen snap ik niet zo goed. Had je daar ook een vraag over gesteld? Zo ja dan valt er bij mij hier en daar tekst weg in de topics.
Gr Roel
Persoonlijk vind ik dit model niet geweldig, vreemde datum en een quartz icm de prijs doet deze het niet voor mij.
Normaal als je listprice betaald is waardevastheid van TH om te janken, maar nu met de Max hype zou ik niet raar staan te kijken als deze zelfs stijgt in waarde.
Maar dat zal helemaal afhangen van hoeveel fans ook horloge liefhebbers zijn.
Heeft niks met dit horloge te maken maar ik had het STR10 limited schaalmodel gekocht, nadat Max in Spanje had gewonnen was deze meteen in waarde verdubbeld.
Vind hem niet lelijk en als het je niet om een investering gaat,zou ik het gewoon doen.
Deze hoort er dan ook natuurlijk bij…zijn auto waarmee hij Barcelona won.
En hier te bestellen.
"t is inderdaad maar wat je ervoor over hebt; Een Ronda quartz chrono koop je al voor $99, in zelfde stijl: https://www.airbluewatches.com/product/navigator-stainless/ . Bij TAG betaal je dan dus het 10-voudige voor een echte “Max”…
Als je m erg mooi vindt, gewoon kopen.
Het gaat erom wat jij er van vindt. ik zou m niet kopen, maar dat doet er geheel niet toe.
Het is wel een erg gave klok en je zal m niet snel tegen komen.
Er worden er 500 van gemaakt. Is dat veel of weinig?
Koop dan gewoon kijkshop voor nog minder. Man man man wat een vergelijking…
Als dat wereldwijd is vind ik dat weinig. Als 1/3 (150) al voor S&C is, dan schiet er voor ‘de anderen’ weinig over om te verdelen natuurlijk.
Wat de anderen zeggen: je koopt een horloge omdat je het zelf mooi vindt (en de prijs ervoor wil betalen). Verliezen doe je quasi altijd als je moet doorverkopen, dus op meerwaarde door de ltd ed hoef je volgens mij niet te rekenen.