Gave combi met de band .
En een ruige klok, geniet ervan.
Waar ben je geweest in Noord Holland dat het allemaal zo shit was dan?
Mooi horloge! Gaaf deze band erop, ben met je eens dat die stalen banden van Breitling wel erg glim-glim in your face zijn!
Heel erg mooi.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd!
En: slechte ervaringen, correct omschreven, graag ook in het ervaringen topic (zodra je toegang hebt).
Je kunt altijd nog even je nieuwe horloge showen ter plekke
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Precies. Het is tenslotte een negatieve ervaring bij een juwelier, waar wij allemaal misschien iets aan kunnen hebben.
Gefeli iteerd
Reuter Diamonds in Amsterdam… totaal geen enthousiasme of interesse om verschillende mogelijkheden of alternatieven te bespreken voor model of meest voorkomende kleur wijzerplaat of band van de Aerospace waar ik eerst mijn oog op had laten vallen.
Gassan Damsquare enthousiaste verkoopster die horloge dat ik wilde zien wel op zicht wilde bestellen en mij drie dagen later belde voor adresgegevens omdat het anders niet zou kunnen en vervolgens niets meer liet horen, ook niet toen ik een mailtje stuurde met de vraag of het ging lukken.
En tenslotte Schaap en Citroen in Haarlem waar precies 1 horloge uit etalage werd gehaald, gezegd werd dat gekeken zou worden of ze die met een andere kleur wijzerplaat wel in ander filiaal hadden en toen terugkwam met de mededeling dat die nergens was, en sowieso niet meer te bestellen was omdat Breitling toch geen Aerospace meer zou gaan maken (ik vroeg naar de blauwe wijzerplaat en de grijze om naast de veel voorkomende lavablack te leggen). En toen ik naar de prijs vroeg alleen de listprijs wilde noemen, en pas een verkoopprijs als ik het horloge zou kopen. Dat is natuurlijk raar, zei ik want prijs kan ook onderdeel van de overweging zijn. Waarna ze me een catalogus van Breitling aanbood. Tsja… alsof ik niet wilde kopen maar alleen kijken!
Van harte met je schitterende horloge
Mooi hoor, gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst.
Ben/ word bij reuter altijd wel netjes
Geholpen .
Misschien vond deze verkoper dat vrouwen geen Breitling moeten dragen m.u.v. Een wings lady of zo? Ik weet het niet hoor maar hij gaf me het gevoel domme vragen te stellen en zijn tijd te verdoen.
Lekker negeren dan .
Zijn genoeg andere winkels !!!