Mijn eerste serieuze horloge

Jaren en jaren wil ik al een Breitling. Van de plaatjes dacht ik Aerospace evo… maar een paar teleurstellende bezoekjes aan zogenaamde high end juweliers later, heb ik na een bezoekje aan de dealer in Breda en na twee uur lang alle modellen te hebben besproken dit geweldige model gekocht. De Galactic 44. Hij is echt helemaal goed.
En wat een verademing om na in het Noordhollandse met de neus te zijn aangekeken en behandeld te zijn of ik toch wel geen serieuze koper zou zijn gewoon in het gemoedelijke Breda op mijn gemak het perfecte horloge te kunnen uitzoeken!
De erg leuke korting en de Breitling pet voor mijn wederhelft maakten de ervaring alleen nog maar plezieriger.

52 likes

Gefeliciteerd en veel plezier ermee !!!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd er mee!

Heb je er ook een stalen band bij kunnen kopen?

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst.

1 like

Supermooie Breitling :+1:
Geniet ervan! Maar dat zal wel lukken verwacht ik haha.

1 like

Had gekund maar ik vond die zo ontzettend glimmen en de kevlar toch een wat meer stoere look. Zeg nooit nooit misschien koop ik m er later nog bij! (Het gereedschap om zelf te wisselen kreeg ik er ook bij)

1 like

Mooie klok. Beetje een uit de kluiten gewassen headwind eigenlijk.
Hopelijk heb je je gerealiseerd dat achteraf een stalen band bijkopen een heel stuk duurder is dan bij de aanschaf van het horloge. Ze zijn inderdaad een beetje bling, die banden van Breitling, maar het hoort er wel bij en een glimmende band went snel.

1 like

Netjes hoor

1 like

Heel mooi op kevlar👍

1 like

Hele mooie aankoop! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Zo doen we dat! :+1:Veel plezier ermee

1 like

Mooi hoor! Veel plezier met je 1e “echte” horloge!

2 likes

Proficiat!

Bij Pertijs gekocht?
Altijd prima daar :+1:

1 like

Yep bij Bob Seegers, aardige vent!

Kweenie of dat per sé een boven/onder de rivieren dingetje is, maar altijd fijn om een prettige zaak te ontdekken. Mooie Breitling, gefeliciteerd! :+1:

1 like

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Die is mooi! Zie je ook niet veel verschijnen. :ok_hand:

1 like

Mooi horloge zeg! Goede keuze gemaakt. Het is altijd fijn om correct en prettig behandeld te worden. Fijne zaak, misschien leuk om een leuke ervaringen met kopers te maken?

1 like

Gefeliciteerd met je eerste luxe horloge.

1 like

Heb ik nog geen toegang toe. Helaas!