mijn eerste SKX007 mod. 😁

Eindelijk had ik alles binnen en genoeg op het forum gelezen en de filmpjes op YouTube bekeken. Nou…dan mot het maar :sweat_smile:
Beetje spannend was het wel. Maar wat gaaf om te doen. ik was even van de wereld :facepunch::wink:
En ben tevreden met het resultaat. Beetje gangbare mod,maar ik vindt hem mooi :star_struck:
kleine foto impressie, ik voelde toch de behoefte om hem te laten zien :blush:

31 likes

Mooi resultaat!

1 like

Ziet er mooi uit.
En vond je het echt lastig? Of viel het erg mee?

1 like

Mooi geworden! Mod verslagen en foto’s zijn meer dan welkom. Altijd leuk om te lezen :+1:t3:

1 like

Ik vond het meevallen, gewoon stap voor stap de handelingen verrichten, en nog even checken op Youtube als het nodig was. De lengte van de stem bepalen voor de nieuwe kroon was even spannend. En geen krasjes maken op de kast bij het verwijderen van de bezel, is ook precizie werkje :slight_smile:
Wel erg leuk om te doen. Smaakt naar meer :yum:

2 likes

Mooi gedaan!

1 like

Mijn beste,

Knap hoor!!
Goed gedaan!! Ziet er appetijtelijk uit!!
Ik wens je er een enerverende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi gedaan,zo gaat zo’n SKX er nog aantrekkelijk uitzien ook.

1 like

Goed bezig! :+1:

1 like

Leuk! Maar vergeef me mijn onwetendheid. Het ziet er uit alsof je alleen de bezel en insert hebt gewisseld. Waarom moest dan het uurwerk uit de kast? En heb je er ook een andere kroon op gezet? Ik kan dat niet zien op de foto’s.

Domed saffier.

Maar het is niet zo goed te zien. :full_moon_with_face:

3 likes

En terecht, keurig gedaan.:+1:

1 like

Ik heb zelf niets met Seiko, maar geweldig gedaan man :+1:
Prachtig resultaat👌

1 like

De bezel,insert maar ook saffier en inderdaad de kroon :+1: Anders hoefde het glas er niet uit natuurlijk :wink: inderdaad niet helemaal duidelijk op de foto’s…maar wilde ook niet alles plaatsen…
ben net nieuw hier :slight_smile:

1 like

5 likes