Mijn eerste van 2010, op aangeven van

Beste forummers,

Een tijdje geleden maakte een medelid me attent op een Lelocle op ebay.
Omdat ik t altijd al een leuk horloge vond heb ik er eentje besteld en hij is binnen.
Ik vind het een mooie kast en plaat en ook de uitstraling van de band, wanneer om de pols, vind ik goed. De kwaliteit van de band (gewicht en afwerking) vallen me iets tegen; oordeel zelf…

Groetjes,
Joep

Ik vind het een heel mooi horloge echter de band is niet echt mijn ding maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak ik denk dat zwart leer hier een hele mooie combinatie op is in ieder geval van harte met deze mooie aanwinst

  gr Pieter

Mijn beste,

Afgezien van de stalen horlogeband, vind ik deze Tissot een van de betere en ook esthetisch fraaiere horloges in zijn prijsklasse.
En dat dit ook voor die schitterende zichtbodem mag gelden, moge duidelijk zijn.
Probeer eens een lederen band, dat maakt soms een wereld van verschil!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit horloge welke “Gold value at Silver price” biedt.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

even een recalcitrant geluid, ik vind hem met stalen band juist erg mooi en daarbovenop is het ook nog eens een hele mooi stalen band

Ik moet me toch bij de meeste posters aansluiten.
Prachtig horloge, met name de bewerkte plaat, de romeinse cijfers en de lange slanke wijzers. Helemaal top! Maar die band is niet aan mij besteedt.
Snel een mooie bruine lederen band erop, en de rest naar de oud-ijzerhandel :wink:

Groeten,

Martin

Prachtig horloge. Alleen de band. :wink:

Erg mooi, gefeliciteerd ! Smaken verschillen gelukkig, maar ik vind het een bijzonder geslaagde combinatie …

Als ik vragen mag, heb je nog “problemen” gehad voor wat betreft douane, kosten etc. etc. ?

begint meteen goed, van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Mooie klok(tu)
vind de band best wel bij de klok passen eigenlijk.
Behalve leer zou een meshband ook niet misstaan.

gr Ron

Nee, niks aan t handje, was er binnen een week via TNT bij t postkantoor!