Mijn eerste van dit jaar

Ik kreeg een mailtje van Bill Yao of ik interesse heb in een exemplaar van zijn nieuwe project… Direct toegehapt: De MKII-versie van de Omega Seamaster 300.

Prijs: rond de 1400 dollar. Voor vaste klanten ( :smiley: ) 30% korting en allerlei -nog nader te bepalen- extra’s.

Width 41.75 - 42.00 mm
Length 47.50 mm
Case height 13.00 - 14.00 mm (estimate)
Case material 316L Stainless steel
Case quality CNC machined - same quality level as Paradive (i.e. the highest level we offer)
Water resist. 200 or 300 meters depending on case design
Bezel 60 or 120 click uni-directional bezel with acrylic inlay.
Strap att Spring bars
Crystal Double domed sapphire crsytal with AR coatingon the interior surface only
Crown Double gasket screw down crown.
Movem. Elabore grade Rhodium plated ETA 2836-2 or 2824-2 decorated with Geneva stripes
Luminous mat. BG W9 (white color, blue glow)
Dial Date and non-date “Big Triangle” dial at a minimum
Handset Mk II MOD Swod hands (see LRRP) with new tooling for seconds hand.
Bracele Solid link bracelet. We will try for a solid-end link bracelet but our fall back will be a folded-end piece solid link bracelet.

Menno

is dat de sea fighter??? is toch veel goedkoper???

grtz RoB

Nee, een MKII versie van deze:

Menno

Dat zal vast een beauty worden.

Maar het is ook een hoop geld voor een hommage.

Kwalitatief lijken me de horloges erg goed, maar het is inderdaad best duur voor een hommage model. Daar kan je een Seamaster 300 in goede staat voor vinden zover ik weet en de precista prs3 (die er sterk op lijkt) is voor omgerekend 550$ te krijgen.

Hey Menno,

Dat belooft weer wat moois te worden maar hoe zit het met de Kingston???

gr,

Vncnt

De Kingston is in aantocht. Ik heb Bill Yao gevraagd of hij 'm niet voor Kerstmis wilde opsturen: ik ben twee weken op vakantie geweest en om dan een pakket onderweg te hebben…

Gelukkig was het nog niet zo ver dat hij 'm kon sturen (mmm, deze zin is op zich wel een tegenstelling als je graag iets wilt hebben…). De laatste update van Bill is dat hij op de levering van wat onderdelen wacht (de kroon). Hij heeft de order betaalt en wacht nu op de levering van /door de leverancier.

Menno

mooie klok om een jaar mee te beginnen

thieuster MkII! Ik eis een overzicht van al je duikers. Per direct want ik krijg een droge bek van al gekwijl! Laat zien je verzameling!

Als je een foto hebt,zou ik die graag zien en alvast veel draagplezier gewenst.

Radjoe