Mijn Calvin Klein horloge gaf de geest en ik was zo teleurgesteld in de moderne mechaniekjes dat ik voor een vintage ging.
Ik wou een Pontiac wegens de Tic Tac Pontiac reclame uit mijn jeugd en ook omdat het een Belgisch merk was/is.
Hier is hij dan, een zo onberispelijke Pontiac Nageur met origineel doosje, zo onberispelijk dat ik eigenlijk vreesde voor namaak… Maar volgens de verkoper was hij gewoon nooit gedragen.
Reuzeblij ermee
Prachtig - met doosje… Gefeliciteerd!
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Mijn beste,
Je eerste vintage en meteen al een schot in de roos.
Zeer fraai!!
Ik wens je er veel draagplezier mee!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooi, gefeliciteerd!
Ik geloof niet dat Calvin Klein de vertegenwoordiger is van moderne " mechaniekjes " maar welkom en proficiat met je Pontiac.
Super! Mooi horloge
Leuk horloge! Vast en zeker niet je laatste vintage, let maar op!
Nee, Calvin Klein is een goed merk, maar mijn horloge van een 12-tal jaar oud was volgens de juwelier toch niet meer te herstellen voor een redelijke prijs.
Die Pontiac laat ik zowiezo herstellen als er ooit iets aan scheelt…
Oh oké
Uh??
Mooie vintage, nota bene mét doosje. Geniet ervan en koesteren
Prachtig horloge, welkom in de wereld van vintage en dit forum!
Elk plakmerk dat 't 12 jaar blijft doen is goed. Punt.
Het belangrijkste is natuurlijk dat je van je horloge geniet, plakmerk of niet. En 12 jaar voor een CK klinkt idd wel goed
En dan toch nog zo teleurgesteld zijn
Mooie eerste vintage maar ik zou er wel een ander bandje opzetten. Voor je het weet zijn het er 30
http://www.horlogeforum.nl/t/chaos-scheppen/81571?source_topic_id=82056
Jouw Pontiac is prachtig maar CK is verre van een goed merk, het is zelfs helemaal geen horlogemerk. Zij kopen goedkope klokjes uit China en laten er CK op plakken.
Gefeliciteerd met de prachtige Pontiac