Mijn eerste vintage is besteld en onderweg!

Ik ga het steeds meer waarderen, oude horloges. Ik heb een Omega Seamaster Quartz besteld. Dit zal mijn eerste vintage zijn. Zodra hij binnen is zal ik verder verslag doen.

Foto´s zijn van het net geplukt.

Explore Jeroen Hopstaken Explore Jeroen Hopstaken Explore Jeroen Hopstaken

Mooi horloge, geniet ervan, :slight_smile:

Dat is een Gaaf ding!.. die gegroefde Bezel, en de kleine links in de band op dezelfde manier gegroefd… GaaF!.. Ik hou wel van zulke details!.. (tu)

Ik wens je veel draagplezier!

zoo, dat is al fors voor een eerste aanschaf!

inderdaad een prachtig en stoer horloge

Goede binnenkomer, inderdaad, met (zoals Arie al aangaf) leuke details.
Geniet ervan (tu)

Dank jullie wel, ik ben erg benieuwd. Ik hoop volgende week binnen.

Ik kan me voorstellen dat je zit te popelen tot deze binnenkomt, wens je alvast veel draagplezier met deze mooie Omega. En je zult merken; 1 vintage smaakt naar meer, dus zal de 2e wel niet lang op zich laten wachten :slight_smile:

Mvg,

Ik dacht mijn eerst vintage te gaan dragen. Horloge ontvangen maar is defect. Ik kan het gelukkig terug sturen en krijg mijn geld terug. Dan nog maar wachten op een andere eerste vintage.

Gatver, dat is vervelend zeg. Had je het via internet besteld?
Zit er hier in het verkoopgedeelte van het forum niets voor je bij? Onderling worden er altijd goede en eerlijke deals gemaakt.

mvg Melvin

Wat was er defect aan? Op de foto’s lijkt hij nl. te lopen.

Dat is ook sneu! Ik heb twee omega quartz horloges, beide helaas ook defect.

Je bent je hoop ik wel bewust van de zeer apate manier van gelijkzetten. (Met het draaien van de kroon alleen de hele uren, minuten dmv indrukken knop met pennetje, ook nog met een trucje?.

Hij is echt defect. Ik zal eens kijken(als mijn geld terug gestort is) op het forum.

Wat ontzettend balen dat je eerste vintage in zo’n domper eindigt.

Ach ja, begint de voorpret weer van vooraf aan. Ik zou nog heel graag een vintage Senator Sixties willen, of iets wat erop lijkt.

Ok, dan ga je wel gelijk van een paar honderd naar een paar duizend :slight_smile:

Geld retour gekregen, kan weer op zoek naar wellicht mijn eerste vintage