Mijn eerste vintage

Hallo wilde wat foto’ s laten zien en jullie meningen horen over mijn 1e vintage horloge.


Het is een Sandoz sub diver volgens de verkoper.


Kent iemand het merk/model? Er zit een eta uurwerk in maar die hackt niet. Hij loopt trouwens ook niet goed, moet nog een service beurt krijgen. Is het de moeite waard?

1 like

Steenkolen-Engels op het kaartje… Grappig. De moeite waard? Afhankelijk van wat je ervoor hebt betaald.

‘Their good functioning is garanteed’. Maar hij moet wel nog een beurtje krijgen? Of doet de verkoper dat nog voor je?

1 like

Het zag er goed uit op de foto’ s, maar na ontvangst had ik al het idee dat het weggegooid geld was. De verkoper zit in Spanje dus die serviced hem niet nee :disappointed:. Had van tevoren een beetje onderzoek gedaan en het merk Sandoz en Fills bestond, dus dacht ik waag het erop. Weer een les geleerd. Ach ja door schade en schande wordt men wijs toch?

Gewoon geinig ‘homage’-spul zo’n ouwe Sandoz Sub, door de leeftijd heeft het iets sympathieks (i.t.t. al die moderne Steinhart-rommel). Zal vermoedelijk een ETA-automaat inzitten.

Edit: ik lees niet goed, je had zelf al gezien dat er een ETA inzit :wink:

1 like