Mijn eerste

Mijn eerste Breitling. Eerst gezocht naar een Navitimer maar dat ielige valt me, net zoals bijv. bij een Speedy tegen. Toen liep ik tegen dit Chronmat projectje op. Lekker met een fout staal gouden randje :smiley:

Morgen gaat het horloge voor een uitgebreide Spa naar de horlogemaker. Subdial wijzertje mist (zit in het doosje) en het VJ 7750 loopt ieder uur tien minuten achter :smiley: . Leren Breitling band eraan en de stalen prul :wink: ebay op.

Het is dan toch gelukt om een week of 4 met 2 horloges te doen :smiley:

Fijne zondag.

Gr. Roel

inderdaad behoorlijk fout… :frowning:
toch veel plezier met je eerste!!

Nou… Hmmmm daar komt tie dan…>X

Ik vind het juist wel mooi , dat staal/goud met een stalen band…
Ondanks dat ik niet echt gecharmeerd ben van Breitling is dit wel een mooi exemplaar.
Gefeliciteerd!

Pieter.

Arno Schreef:

inderdaad behoorlijk fout… :frowning:
toch veel plezier met je eerste!!

Ghegheghe (tu)

Emo Speedmaster, klassiek sportieve Sub en een staal gouden Bbling. Voor iedere stemming een klokje :wink:

Gr. Roel

Welkom on The Dark side! :)-D

Dat repareren zal wel een duit gaan kosten
maar dan heb je ook wat

Leuk project Roel (tu)

Carpe tempus Schreef:

Dat repareren zal wel een duit gaan kosten
maar dan heb je ook wat

Ik verwacht niet heel veel extra’s naast de kosten van full service. Met zo’n VJ 7750 vlieg je normaliter niet fors uit de bocht. En wie niet waagt…

Gr. Roel

Fijn dat je “het licht” hebt gezien ! :smiley:

Hmmmm … ik vind 'm wel mooi :slight_smile: Veel plezier!

Een beetje goud is nooit fout :wink:

Totaal ander stijltje Roel, ben ik niet van je gewend.

Breitling icoon, hate it or love it.
Wie weet bevalt ie wel.:wink:

gr Ron

Ben benieuwd waarom de subdial wijzer los is. Als ze het horloge open gemaakt hebben om het wijzertje eruit te halen hadden ze het toch ook wel even kunnen terugzetten? tenzij er iets mis mee is?

Voordat ik vanalles begin te roepen , heb je een betere closeup van de wijzerplaat die je kunt posten ? Het is net alsof de ‘11’ marker van de bovenste subdial mist ?

En wat is het referentie nummer van het horloge als ik vragen mag , begint met een A of een B ?

Ik vind het juist mooi om een beetje verschillende klokken te hebben. M.a.w.: gefeliciteerd met deze mooie aanvulling op de Omega en Rolex.

Dat noem ik nou lekker fout :+

Proficiat!

ReneJK Schreef:

Voordat ik vanalles begin te roepen , heb je een
betere closeup van de wijzerplaat die je kunt
posten ? Het is net alsof de ‘11’ marker van de
bovenste subdial mist ?

En wat is het referentie nummer van het horloge
als ik vragen mag , begint met een A of een B ?

Close up maak ik voor je als het horloge terug is, de wijzerplaat is in goede staat en 11 index zit er gewoon. Referentie is B13356.

@Bramj; goede vraag! De vorige eigenaar had geen zin in de servicekosten. De prijs van een service is gelijk aan de boodschappen voor een gezin van 4 voor zeker 2 weken.

gr. Roel

Zoals ik als eens voorheen schreef op HF : zo’n Breitling is een beetje fout, maar door de kwaliteitsmaterialen, en de juiste details, is ie toch top aan de pols.

Namaak of replica van zo’n stijl leidt tot rubbish en gedrochten (TD)(TD)(TD)

Als ik jou was, dan zou ik die staalband behouden. Voor als je wil afwisselen, of voor eventueel latere verkoop.

Veel plezier met deze brok staal :~ :}

Krabong Schreef:

ReneJK Schreef:

Voordat ik vanalles begin te roepen , heb je
een
betere closeup van de wijzerplaat die je kunt
posten ? Het is net alsof de ‘11’ marker van de
bovenste subdial mist ?

En wat is het referentie nummer van het horloge
als ik vragen mag , begint met een A of een B ?

Close up maak ik voor je als het horloge terug is,
de wijzerplaat is in goede staat en 11 index zit
er gewoon. Referentie is B13356.

@Bramj; goede vraag! De vorige eigenaar had geen
zin in de servicekosten. De prijs van een service
is gelijk aan de boodschappen voor een gezin van 4
voor zeker 2 weken.

gr. Roel

Mooi horloge, gefeliciteerd :slight_smile:

Ben niet van de Breitling en al helemaal niet van het goud. En…toch beken ik dat ik dat ik dit een mooi horloge vind. Een mooie aanvulling op de andere twee. Proficiat!