Mijn eindejaarsklapper

Er zijn nog twee horloges onderweg. Een Citizen Duiker…omdat ik daar spijt van had…

En de vierkante Seiko…

Dit zijn allebei twee superleuke horloges maar ik zocht al een tijdje naar een model in een iets duurdere klasse. Dit moet weloverwogen worden vandaar dat er veel topics zijn geweest over de Oris Duiker, Longines Hydronaut en de Tag Heuer aquaracer. Deze vielen allemaal af. Gisteren kreeg ik opeens een brainwave. Een horloge waar ik het jaar mee kan afsluiten dat eigenlijk al heel lang op de wishlist stond. Dit weekend ga ik naar een AD. De prijs heb ik al rond en als het goed is wordt hij binnen een week geleverd. Het zal de laatste van dit jaar worden. Ik ga volgend jaar (proberen) zo lang mogelijk geen horloges te kopen. Het zal een zwaar jaar worden. :smiley:
Voorlopig laat ik iedereen nog even in spanning…

:smiley: jaaaaa OMEGA !!! (tu) (tu) (tu)

schmeink Schreef:

:smiley: jaaaaa OMEGA !!! (tu) (tu) (tu)

Nee hoor…:wink: De prijs is niet boven de 1000 euro.

Dreski…je bent onverbetelijk!!!:smiley: een jaar??? whoehaha! ga je niet redden…:wink:

geef 'n hint! En de weddenschappen kunnen nu worden ingezet. In welke week komst André weer 'n horloge. Ik denk in week 5. :slight_smile:

Citizen! My man Dreski!

Bigrosa Schreef:

Dreski…je bent onverbetelijk!!!:smiley: een jaar???
whoehaha! ga je niet redden…:wink:

Ik weet het het zal een zeer moeilijke opgave worden. Maar alle plekjes in de kistjes zijn dan goed bezet. De prioriteiten zullen dan ook bij andere dingen komen te leggen. In ieder geval heb ik wel iedere dag een mooie klok om in 2010. :wink:

hharry Schreef:

geef 'n hint! En de weddenschappen kunnen nu
worden ingezet. In welke week komst André weer 'n
horloge. Ik denk in week 5. :slight_smile:

Hint voor het horloge. Het is een Zwitsers merk dat ik nog niet in de collectie heb met een mooie historie. Er zit een automatisch Eta uurwerk in…

Is het een duiker van Zeno?
Bijvoorbeeld: http://zenowatchbasel.com/php/zenoview1.php?m=440asvmt&c=divers

ikbenben Schreef:

Is het een duiker van Zeno?
Bijvoorbeeld:
http://zenowatchbasel.com/php/zenoview1.php?m=440a
svmt&c=divers

Nee je zit veel te hoog in het alfabet.

Een certina of tissot?

Nee het begint met een G

gucci? ::o

Zeemeester Schreef:

gucci? ::o

Bijna goed…Nou nee eigenlijk helemaal niet goed.


Ik vind hem geweldig mooi…

ik zeg goed bezig (tu)

maar een omega was beter geweest :wink:

schmeink Schreef:

ik zeg goed bezig (tu)

maar een omega was beter geweest :wink:

Die was ook duurder geweest. :smiley:

Ik ben niet zo van de Omega overigens.

Gaaf merk idd! Prima keuze. Hoe groot is ie in diameter?

ikbenben Schreef:

Gaaf merk idd! Prima keuze. Hoe groot is ie in
diameter?

42,3mm

Hm, ik zou gegokt hebben op Certina DS3 Limited Edition, nummer 0004 van de 1888.
Maar die Combat is ook prima!

Wat een ontzettende gave klok. Hou wel van kleur en deze is erg mooi. mooie kast. Gefeliciteerd en waar ga je je geld volgend jaar aan uitgeven?