Mijn elfde Seiko

Sinds gisteren heb ik er een derde Samurai bij. Ik had al een blauwe Ti en een witte SS en nu dus ook een zwarte SS (Amerikaanse versie).

Het horloge is ongedragen maar heeft wel een heel klein smetje. Er zwerft namelijk een klein wit vuiltje door de kast. Je moet goed opletten wil je het zien zitten dus het stoort mij op dit moment niet.

Blijft ook een topper dit, gefeliciteerd er mee!

Knap, stoer en toch ingetogen.
En vooral tijdloos.
Een klassieker.

Enjoy !

Proficiat, ik heb dezelfde. Was mijn tweede Seiko, verschil moet er zijn.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Amerikaanse en Aziatische versie?

Dat smetje zou ik trouwens wel na laten kijken, helemaal als die nieuw is. Je hebt garantie en weet nooit wat er nog meer rondzwerft / wat die klok allemaal te verduren heeft gekregen tijdens transport en opslag.

stitch Schreef:

Proficiat, ik heb dezelfde. Was mijn tweede Seiko,
verschil moet er zijn.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de
Amerikaanse en Aziatische versie?

Dat smetje zou ik trouwens wel na laten kijken,
helemaal als die nieuw is. Je hebt garantie en
weet nooit wat er nog meer rondzwerft / wat die
klok allemaal te verduren heeft gekregen tijdens
transport en opslag.

De Amerikaanse heeft malaysia op de wijzerplaat en movement malaysia op de achterkant staan. Garantie zal er niet in zitten aangezien ik deze via ebay in de UK hebt gekocht. Het klokje loopt op dit moment verder prima en vergeleken met met mijn twee andere Samurai’s een stuk nauwkeuriger.

Mooie stoere klok.
Die schuin aflopende lugs erop zijn erg gaaf.

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze gedistingeerde Seiko.
Een mooie wijzerplaat welke omringt is door een solide kast en zich laat omarmen door een robuuste band, zullen jou de tijd met blijdschap doen aflezen!!
Geniet er van. Chapeau!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Prachtig! Ik had zoveel donkere duikers, dat ik een witte wilde. Dat werd de Samurai. Prachtige klok. Alleen hadden de wijzers van me prominenter gemogen, zoals op de titanium. Ook hadden de tussenschakels op de band subtieler gemogen, zoals op de titanium versie. Nu is ie erg bling voor een duiker.

De wijzerplaat vind ik wel weer erg leuk met die vakjes en gedeeltelijk geluumde indexen.

Mooi hoor. Ziet er zeer robuust uit. Kroon netjes in overeenstemming met de duikerring. Mooie seconde wijzer.

Proficiat !

Paul.

Mooie klok, al weer je derde Samurai, ik ben wel erg jalours, mijn eerste heb ik nog steeds niet, de prijzen rijzen de pan uit en meestal zijn ze binnen een paar uur weg, en ik zit niet 24/7 op alle sites.
Evenwel, veel plezier ermee.

Das een mooie, maar net iets te ‘ruig’ voor mij

Hele mooie versie, van harte!

sorcees Schreef:

Mooie klok, al weer je derde Samurai, ik ben wel
erg jalours, mijn eerste heb ik nog steeds niet,
de prijzen rijzen de pan uit en meestal zijn ze
binnen een paar uur weg, en ik zit niet 24/7 op
alle sites.
Evenwel, veel plezier ermee.

Je komt ze regelmatig op ebay tegen. Op dit moment staan er op ebay nog een oranje en een zwarte Ti te koop. De prijzen liegen er inderdaad niet om, beide boven de $1000. De vraagprijs van de zwarte ligt op $1,098.00 en deze ziet er toch aardig gehavend uit. Ik vraag mij dan ook af wie dat er voor over heeft. (En dan te bedenken dat ik laatst de blauwe Ti in veel betere staat voor €199 heb overgenomen.)

Voor mijn nieuwe aanwinst heb ik in een ebay veiling £300 betaald wat ik nog wel te doen vond voor een ongebruikt exemplaar in doos. Dat het een Amerikaanse versie is maakt deze natuurlijk wel wat minder gewild.

mooi horloge hoor, gefeliciteerd ermee!