Mijn ervaring met Tempus Uurwerktechniek

Graag wil ik hier even vertellen hoe mijn eerste ervaring met Tempus is verlopen. Zelf vond ik het idee van een zoektocht naar een betrouwbaar adres voor reparaties e.d. behoorlijk spannend, aangezien je je kostbare favorieten niet door zomaar iemand laat behandelen. Daarom hoop ik dat andere liefhebbers misschien iets aan mijn verhaal hebben.

Gisteren vloog de kroon uit mijn Day Date. De partij waar ik hem een tijd geleden gekocht had raadde me aan naar Tempus te gaan. Via de app kon ik met Jasper snel afspreken om even langs te komen. Wat ben ik blij verrast! Het atelier van Tempus ziet er schitterend uit, met vier werkstations waar keihard gewerkt werd. Ik kreeg een heerlijk kopje koffie uit de prachtige machine en Jasper ging meteen aan de slag. Er werd met andere teamleden ondertussen gezellig gekletst over horloges en auto’s. Naast het terug plaatsen van de kroon werd alles even goed nagekeken voordat het horloge weer in elkaar ging.

Het spontane verzoek van mij om even te voelen aan de stroeve kroon van het horloge dat ik droeg, een Explorer 2 1655, ontaardde ook in een uitgebreide check, inclusief nieuwe smeermiddelen, meting en afstelling. Bovendien werd de versleten geborstelde afwerking van de bracelet hersteld. Nadat ik te horen kreeg dat ik voor het werk aan de 1655 niets hoefde af te rekenen, kreeg ik als kers op de taart een speciaal voor Tempus gebrouwen biertje mee voorzien van een etiket van Jurk.

Professionele service “above and beyond” icm een zeer relaxte omgang. Voor mij is het een ontdekking en het adres voor service voor mijn collectie is voortaan een no-brainer.

Tempus mannen, als jullie dit lezen, nogmaals super bedankt voor de fantastische ervaringđź‘Ť

17 likes

9 likes

Godsamme, wat mooi!

Dat biertje smaakt goed hoor.

5 likes

Keurig!! En bijna een unicum te noemen

3 likes

Heel aardig van die mannen.
Onthouden Seaman :sunglasses:

Edit: dat biertje dan :wink:

2 likes

:partying_face:

Tempus is top!! Fijn dat je horloge gemaakt is! Mooi horloge ook :ok_hand:

3 likes