Mijn ervaring na één week de Tudor BB58

Hierbij wil ik delen wat ik zoal heb ervaren met dit mooie horloge. Om te beginnen de maat.
39 mm leek mij wel wat klein omdat ik de laatste jaren eigenlijk alleen maar 41 mm of groter droeg. Nou ik kan stellen dat ik nog nooit z’n comfortabel horloge om me pols heb gehad. IT just fits for me.
Dan de looks tja ik vind hem elke dag mooier eigenlijk zoals bij een mooie vrouw je ontdekt steeds meer leuke kanten aan haar. Ohh ben ik verlieft ik denk een beetje wel stiekem.
Nadelen want moet ook kritisch zijn. Het oogt wat klein allemaal maar dat komt natuurlijk door de 39 mm en eerlijk gezegd na paar dagen weet je niet beter dus ook dat valt weg te strepen.

Kort om een dijk van een horloge voor een eerlijke prijs bij een top merk.

Ben benieuwd hoe andere deze ervaren en als je nog wacht op lijst dan is dit zeker de moeite waard.

36 likes

:new_moon_with_face:

Meer foto’s plz! Gaaf ding

1 like

Mooi hoor!!!

5 likes

Staat je goed Marc. Jammer dat Tudor dezelfde distributie als Rolex hanteert en dat het best lastig is om er eentje in je handen te krijgen. Anders dan dat, wel één van de leukere modellen van de afgelopen 2 jaar. Geniet ervan :+1:

1 like

Moet nog wachten, december is beloofd!
Mooi ding!

Meer foto’s! :slight_smile:

Zelfs na meer dan een jaar blijft het een prachtig stuk. Dat rosė goud is net genoeg aanwezig, het saffier en de gepolijste bevel op de kast blijven de aandacht trekken.

En het robuuste uurwerk en de comfortabele band maken het een perfecte allrounder. Geniet van je aankoop!:+1::blush:

8 likes

Gisteren in het echt mogen bewonderen van een mede forum lid. Wat een prachtig horloge. :heart_eyes:

2 likes

Mooi horloge overigens. Je schreef dat je eerst alleen 41mm en groter droeg. Ik vraag mij af wat je vorige horloges waren. 39mm is overigens over het algemeen een perfect formaat.

1 like

Zeer mooi! Hoe bevalt eigenlijk de dikte van het horloge? Ik weet namelijk dat de ‘normale’ BB vrij dik is en dat deze iets minder dik is.

Gefeliciteerd! Een erg mooi horloge!

:laughing::laughing::laughing: hehe

Misschien even op je scherm tikken zodat je camera focust :ok_hand:t2:

Wel een mooi horloge!

1 like

Nee joh :smirk:

1 like

Goed veel beter dan de andere BB’s inderdaad, heb de Bronze 2019 gehad dus kan het goed vergelijken. Voor mij de juiste diameters all over.

1 like

Gefeliciteerd!! Heerlijk horloge. Ik heb de 41mm variant en mijn broertje heeft sinds kort de BB58. Beide zitten goed op mijn pols (17,5cm). De BB58 vind ik wel iets comfortabeler zitten dan de 41mm. Wrist presence is bij de 41 mm iets meer maar de BB58 is stoer en elegant. Prima met een pak.

Zal niet naar de 41mm variant gaan.

3 likes

2 weken non stop om de pols!
Wat een topper inderdaad, en zoals je zegt: de perfecte maat!

2 likes

Hahahaha wat bied je @Taconew :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier nog een fan. Voor mensen die stiekem in eerste instantie vintage liefhebber zijn is dit een droomhorloge.

5 likes