Mijn (ex) Grand Seiko's en hoe verder?

Wow wat een ex Gs collectie :-).

Van jouw keuzes zou ik of voor een Zep gaan of de Breitling.

Als ik een optie mag inbrengen

:point_down:

6 likes

Deze zou ik meteen weg strepen. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar een navitimer of moonwatch

7 likes

Interessant om zo je stappen en overwegingen te lezen. Zeker omdat ik ook wel eens uitgekeken ben bij grand seiko.

Ik heb zelf nog een seiko 6138 panda, die vind ik erg mooi. Een moderne chrono zou ik zo niet weten. Die zenith chronomaster sport is wel gaaf, maar wel wat een lookalike van de daytona. Een hand opwinder zoals de speedmaster zou ik me aan gaan ergeren.

Ik vind de panda opzet met twee subdials mooi. Horisontaal of verticaal maakt me niet zoveel uit.

Heb je al eens zo’n montblanc met een single pusher chrono overwogen? Een beetje groot, en geen heritage, maar ik vind de layout wel mooi. Zenith heeft er ook een paar met twee subdials.

1 like

Bijzonder fraaie GS collectie heb je zo in de jaren gehad zeg. :ok_hand:

Voor nu…die Speedy 57 is wel erg mooi. De nieuwe Zenith ook.

Benieuwd wat het gaat worden…

1 like

Deze bedoel ik:

2 likes

Hier heb je gekozen voor de JLC maar deze zie ik alle vier wel passen op je pols.

m

Jlc master geographic ?

5 likes

Man wat een verzameling exen! :scream:
Nu eindelijk rust?

U hebt de tekst niet gelezen?

1 like

Jawel hoor, maar dit aantal blijft mij verbazen .:
Met G.S. bent u klaar, en nu begint u toch niet hetzelfde te doen met een ander merk? :innocent:
Alhoewel, waar bemoei ik mij mee, een mens moet een hobby hebben.

1 like

Wow, wat een pareltjes heb jij gehad en heb je nog :ok_hand:t2:

Die Speedy 57, zou mijn voorkeur naar uitgaan. Alhoewel die ZEP ook heel mooi is.

1 like

Dat is nou het fenomeen flipperen.
Welkom in de wondere wereld van het horloge verzamelen.

1 like

Bedankt voor de suggestie maar dit is niet mijn smaak Whisky

1 like

Waarom dan?

Nee nooit overwogen. Ik ga kijken :slight_smile:

Zeker, ik kom erachter dat ik de Zenith Tipo CP2 vergeten ben bij mijn opties te zetten

7 likes

Dat klopt! Maar die is wat buiten mijn beoogde budget helaas

Eigenlijk ben ik niet op zoek naar rust maar naar wat nieuws :slight_smile:

1 like

Wat een imposante (ex) verzameling :wink: en zo te lezen en zien een liefhebber :grin:

1 like

Doen!

1 like