💥 mijn Field-Diver-Tactical watch is binnen

Kun je nagaan in real life. Dit zijn slechte foto’s. :heart_eyes:

Een mooie aanwinst in een heerlijk dragende maat :+1:

1 like

I knew it!
Serica it is. Congratz :+1:

1 like

Goede keuze. Ik vond hem op nato niet zo mooi staan. Wel goed op een lederen band.
Deze ladder bracelet vind ik ook geslaagd :

4 likes

Leuk horloge. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

1 like

Ja, zeker in het donker! Al vind ik de California ook nog steeds zeer geslaagd. En die bonklip band zit erg lekker, al is het er wel eentje die je vrij strak moet dragen (omdat je hem anders iets te makkelijk kunt losmaken zonder ‘m fatsoenlijk open te klikken).

Maar voor mij de hamvraag: een handopwinder met schroefkroon, blijft dat op den duur nog wel leuk? Is nl. ongeveer de enige reden waarom ik dit prachthorloge niet zelf heb gekocht.

2 likes

Mooi horloge, maar die bracelets vind ik geen gezicht op een modern horloge :stuck_out_tongue: .

Arrowhand is altijd +1.

1 like

Over de kroon/handwinder kan ik nog weinig zeggen. Al zal dit voor mij geen probleem zijn aangezien ik genoeg wissel van horloges.

Wow, wat vet! heel apart.

1 like

Vet gave toolwatch :facepunch:t3::ok_hand:t3:

1 like

Is dat niet een kwestie van ‘wennen’?

Ik vind iig de persoonlijke aanpak van het merk toch ook behoorlijk interessant. En de afwerking lijkt me top, voor zover ik kan zien op de foto’s.
Helaas nog niet in het echt mogen zien.

2 likes

Ik weet niet waar jij woont maar als je in de buurt van Den Bosch bent dan laat maar weten mocht je het willen zien.

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je Serica! Het is een plezier om deze te dragen, zeker op de bonklip. Het is bij mij een zeldzaamheid dat ik na enkele weken nog geen bandenwissel heb gedaan maar bij de 4512 blijft de bonklip voorlooig zitten.

2 likes

Ik denk dat je gelijk hebt hoor. En als je vaker van horloge wisselt is het al helemaal geen punt.

Zoals gezegd: prachthorloge. Die gelakte zwarte plaat is een grote plus.

2 likes


Mooi zwart

4 likes

Gaaf ding!
Houdoe!

1 like

Toit! Ik moest aan de Nine Nine denken. :joy:

Cool! Gefeliciteerd!

Ik ben toch jaloers op de bonklip. Zou je er eentje bestellen als je hem niet had?

1 like

Zou je er eentje bestellen als je hem niet had?

Nee ik denk het niet. Tenzij ik hem een dag of 2 geprobeerd heb, dan weer wel.

1 like

Ja die wil ik ook al een tijdje proberen. Lijkt me een soort stalen MN strap qua dragen.

1 like