Alleen de clownsneus ontbreekt!
En nu ik! Ik kan niet tippen aan meester @RO3L maar ik heb er in ieder geval op mijn manier schik in gehad.
Dit noemen ze chop de chopper, steeds iets bijvoegen.
Dit draadje heeft potentie dus, als @taaiewillem die ontwikkeling tenminste niet vervelend vindt. Misschien kan hij juist weer hinten op de volgende toevoeging?
Het is een beetje zoals we op school deden met een uit de papierbak gevist wit vel papier, steeds iets tekenen en dan doorgeven. En daarna allemaal een twee voor algebra omdat niemand had zitten opletten.
@taaiewillem moet alleen een draadje geven en wij choppen erop los, maar is dit niet off topic??
Ja, het wordt wel off-topic zo. Terwijl deze draad eigenlijk gaat om Willems zakhorlogezoektocht. Misschien moeten we maar een “Photoshopcumulatie”-draad aanmaken.
Goed idee, chop de chopper
iemand stuurt één foto in en degene die willen choppen fotoshoppen erop los, wel zien dat er een volgorde is, anders springt alles door elkaar. dus als je iets gefotoshopped hebt één toeving zeggen bv clownsneus, de volgende zet die erop en geeft de volgende opdracht
start jij de topic of ik?
Ere wie ere toekomt, jij bent de photoshop-held, ik slechts een knipper-en-plakker in Paint. Als ik hem start krijg ik teveel lof, ik denk dat het gepaster is als jij hem start. Bovendien zul jij de spelregels beter uit kunnen leggen.
komt in orde, zullen we starten met taaiewillem?
Dat vind ik leuk, als hij daar tenminste ook achter staat. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het evenzeer op prijs stelt om het onderwerp te zijn van een photoshop-oorlog.
Ik heb wel een vaag voorvermoeden, dat wij de enigste twee zijn die gaan fotoshoppen en de topic snel dood gaat
Taaiewillem stelt zich beschikbaar als fotoshopmodel. Hij heeft hier verder niets te zeggen tenzij er iets doodloopt. Startschot NU!
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen!
Dat zien we pas als we het proberen. Misschien dat er wel zes mensen langs de zijlijn staan die het tot nu toe ongepast hebben gevonden zich erin te mengen. En als de draad sterft, ach, dan is er nog geen man overboord.
Ik ben niet zo blij met die hangtieten, maar verder ziet het er best goed uit voor mijn leeftijd. De biceps nog wat strakker , die moet ik in de sportschool wat opwerken.
Dat lossen we op Willem, ik ben er ook al bijna 64 en weet hoe vervelend het is als alles begint te hangen.
Jij weet dus al hoe het aanvoelt? Maar ik nog niet gelukkig Misschien dat dat taaie er mee te maken heeft?
Je had me dan ook beter een sport-BH kunnen aanmeten. Zeker nooit in een damespaskamer bezig geweest?
We gaan het oplossen, met een beetje botox en plastische chirurgie
Ik zal tevreden zijn met een A-cup (gebakken eieren, dooiers heel)