Mijn gefacelifte DELTAt NBS

Na een maand wachten, eindelijk mijn DELTAt NBS terug. H et is het wachten meer dan waard geweest! Zeer content met de custom-made wijzerplaat en wijzers. Ze zijn echt prachtig geworden! Echt PRECIES zoals ik in gedachte had! Tevens is de kast bewerkt voor wat extra patina. Foto 4 is zoals het horloge hiervoor was.
Kunnen jullie dit soort facelifts waarderen, of vonden jullie het origineel mooier?

2 likes

In dit geval vind ik beiden niet mooi maar de bewerkte versie iets minder niet mooi :wink:

4 likes

Absoluut ietsje minder lelijk gemaakt. Geslaagd dus! :wink: :smile:

2 likes

Hahaha! Het is natuurlijk een horloge die je of prachtig vind, of afschuwelijk. Maar thanks :wink:

Hahaha! Doel bereikt! :joy::wink:

1 like

Ik denk dat ik mijn mening maar even in de koelkast houd :sweat_smile:
Maar het klinkt alsof je er zelf blij mee bent, dus helemaal goed dan toch :thumbsup:

1 like

Nee sorry niet mooi. Naar mijn mening is het horloge ook te groot voor je pols. In ieder geval veel draagplezier.

1 like

Speciaal, :slight_smile:
Eerste foto lijkt wel kunst, :wink:

1 like

Bijzondere klok!
Als jij er maar blij mee bent:wink:

1 like

Wat een apparaat zeg, hoe groot is dat ding .
Vindt hem origineel trouwens mooier maar dat effect van 20 jaar in de zee liggen heeft ook wel wat.
De 3 grote bouten heb je blinkend gelaten daar moet je ook met een beitel wat butsen en krassen op maken dan lijkt hij echt verweerd.

groetjes Lenno

1 like

Hahaha! Wat aardig van je :wink:
Ik ben er zelf inderdaad heel blij mee! :+1:t4:

1 like

Ja, hij is ook wel groot hoor, alleen op de foto lijkt het erger. Dank je wel!

Hij is 49mm. Heb zitten nadenken wat ik met die bouten kon doen maar wat jij noemt durf ik eigenlijk niet aan haha!

Je hebt mooie baby’s en lieve baby’s :wink:, dit is een ‘lief’ horloge. Not my thing maar goed om te horen dat jij er erg blij mee bent. Bij de eerste foto dacht ik dat Doctor Who zijn horloge had verloren :slight_smile:.
Let niet op mij, what do I know. Heel veel plezier er mee :thumbsup:

2 likes

Hahaha! Ja, en als ‘ouder’ van dit lieve horloge vind ik hem wel mooi (al is hij zo lelijk als de nacht :wink:)
Maar ik ben er inderdaad heel blij mee en vind het nu echt meer een geheel. Thanks :+1:t4:

1 like

Wat een apparaat. Echt one-of-a-kind.
Veel plezier ermee

1 like

Haha Eduardo… Je hebt wel een afwijkende smaak zeg! Dat is overigens niet erg, goed iets dat we niet allemaal met hetzelfde klokje lopen!

Wat ik van de facelift vind? Nou… Ik vond het een gedrocht voor de actie… En daarna nog steeds :joy:

4 likes

Not my cup of tea, maar ik vind 'm beter eruitzien dan voorheen.
Veel draagplezier toegewenst met de facelift.

1 like

Ja, lijkt mij zo’n klok rechtstreeks uit de film “the Expendables” … de klok van Stallone :slight_smile:

1 like

[quote=“RobinH, post:17, topic:89209, full:true”]
Wat een apparaat. Echt one-of-a-kind.Veel plezier ermee
[/quote] Thanks!