Wel gaaf dat ze het kunnen maken, maar niet mijn smaak
Ongeacht of het mijn smaak is of niet, vind ik het bijzonder kunstig gedaan.
Hahaha! Mooi hoor⦠je hebt talent
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks
Soms is dat inderdaad het besteā¦
Wat kostte dat modificeren? Daar ben ik wel benieuwd naar om eerlijk te zijn. Ik vind het wel niet zo mooi, maar het ziet er wel uit als vakwerk.
Het is inderdaad door een goudsmid die tevens een eigen horloge merk heeft. Dus inderdaad vakwerk.
Koste mij 250 euro voor de hand gemaakte wijzerplaat, wijzers en de kast bewerken.
Smaak is smaak, dit is niet de mijne. Maar 20mm dik en 66mm lug to lug. Dat lijkt me echt bijzonder lastig om er iets anders mee te doen dan stil in een feauteuil zitten!
Hahaha! Ik snap je punt, maar dat valt reuze mee hoor!
Het is natuurlijk geen ādaily beaterā maar het draagt echt prima!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gefacineerd ben door de lelijkheid, eh, bijzonderheid van het ding, heb echt 3 kwartier over gelezen en videoās gekeken!
Bij de introductie beweerde de bedenker van het aparaat: āDesign and craftsmanship that is both practical and elegantā
Iedereen kan er toch wel een keer naast zitten ?
Hahaha! Bijzonder he, hoe smaken verschillen⦠toen ik hem voor het eerst ergens zag was ik er helemaal weg van en moest en zou ik hem hebben!
Maar die marketing over praktisch en elegant slaat natuurlijk nergens op haha
Je bedoelt dat hij duidelijk eleganter is dan praktisch?
@Hieronimus en @peaceloveandpitbulls: Ik vind hem eerder stoer dan elegant⦠en praktisch⦠ja dat klopt wel⦠Ik heb altijd een bout bij de hand voor het geval dat
Ik dacht in eerste instantie dat je na die maand weer het bos bent ingegaan om het horloge op te graven, maar dit bleek een misvatting. Verder vindt ik het juist wel leuk dat de schroeven er nog netjes uit zien.
Wat ik tegen vindt vallen (buiten het geheel om ) is hoe je nu bij de wijzers naar binnen kijkt doordat de secondewijzer weg is gehaald. Ik zou dit ook donker willen hebben of er een plaatje overheen doen.
Oh jeeā¦
Hahaha! Ja, dat had je inderdaad verkeerd begrepen
Ja, nu je het zegt⦠was mij nog niet echt opgevallen, maar misschien is dat wel mooier. Ik ga er binnenkort misschien toch even mee terug omdat ik nu over de schroeven twijfel dus wellicht laat ik hem dan gelijk naar de wijzers kijken