Ik heb dunne polsen. Met veel bandjes gaat het goed. Maar met nato niet. Zie hier het resultaat met de gesp helemaal naar een kant van mijn pols…
Wie kan me helpen? Kortere nato’s, of andere oplossingen! Alles is goed. Dank!
Ik heb dunne polsen. Met veel bandjes gaat het goed. Maar met nato niet. Zie hier het resultaat met de gesp helemaal naar een kant van mijn pols…
Wie kan me helpen? Kortere nato’s, of andere oplossingen! Alles is goed. Dank!
Welke maat pols heb je ? Ik heb een 2 delige nato van Miros op een 18 cm pols en een 42 mm horloge en dat ziet er zo uit.
Horloge naar beneden schuiven op de nato, eventueel dat extra flapje met die 4e ring er af halen.
Wat dacht je van : géén Nato’s.
Rob van Monsterwatches heeft nato’s die dit probleem volgens mij oplossen:
http://www.monsterwatches.nl/product/supernato/
Rijg hem eens in op de six o clock down under methode
Ik draag mijn nato’s altijd op deze manier.
Geen nato’s…
Je mist er weinig aan.
Overhyped stukje spanband…
(zo, het is er weer uit!)
Geen idee hoe en wat qua Nato’s maar mijn complimenten voor de titel van dit topic hahaha
Dit is een prima methode waardoor inderdaad ook de positie van de gesp compleet naar behoefte kan worden ingesteld. Eventueel voor een dunne pols het bandje nog even inkorten en job done.
Inkorten kan overigens simpel door een munt op het uiteinde te leggen, rondom af te snijden en even met een aansteker de franjes samen te smelten.
Ach dat ‘probleem’ heb ik met dikkere polsen gewoon ook met alle bandjes Het blijft soms enigzins behelpen…
Geen oplossing, anders dan ipv 120/80 een andere verhouding nemen bijv 120/90 of 110/90. Maar dat is geen standaard maatvoering.
Yep, hier net zo. Standaard bandjes zijn altijd maar net lang genoeg, en de gesp zit dan altijd te ver naar rechts, in plaats van recht onder de pols. Bij standaard lengte NATOs zijn het ook altijd meer ‘gewone’ banden; terugvouwen en -steken is er niet bij.
Zoals je zegt is voor ons eigenlijk het gesp-gedeelte te kort.
Nato zonder extra flap, kun je de sluiting schuiven naar waar je je wil
Ahh, daar komt mijn bandje dus vandaan Compliment voor monsterwatches.
Had een nato ergens bij gekregen met een ruil en was verrast over de juiste lengte.
Er is een hoop keuze in kwaliteit en prijs, maar altijd is het gesp deel te kort.
Mooi. Kunnen we nu met zijn allen Rob spammen. Dat kan ie niet aan, dus houdt rekening met een levertijd van enkele maanden
dat lucht op