Mijn Grail gekocht - LLD

Na een poos sparen z’n centen aan de kant zetten, is het er vorige donderdag (eindelijk) van gekomen.
Na een tijd sparen en dan ‘plots’ de fondsen vrij te hebben, heb ik toch getwijfeld, het is een bom geld, zeker voor (maar) een horloge. Ik heb trouwens ook minstens 4 horloges…
Of, zou ik verder sparen voor een PO 42mm, een eplorer 2 WD, aaaah, ik wist het even niet meer.

Na wat windowshopping was het me wel duidelijk. Één horloge uit de collectie (Squale Atmos 20 gaat volgende week op de horlogemarkt) en mijn (relatief) dure grail kan er voor in de plaats.

Dus, naar de bank, om centen af te halen

Stapeltje 20s gaan halen, gewoon omdat ik dat eens leuk vond om te doen :smiley:

Die stapel heb ik uiteindelijk geruild voor deze:

Zit in een (waanzinnig/veel te) grote doos en omdoop en dergelijke.
Heb hem van een forum lid overgenomen.
(Over)compleet met twee extra banden.
Waaronder deze groene:

Past perfect, past ook met de originele (erg mooie) buckle.

Ik had zelf al een aantal NATO’s klaarliggen in de 22mm maat.
Deze grijze staat er momenteel op en is voor nu perfect!

Zelf staat op de planning een pythonlederen band en een mooie bruine lederen er voor te maken.

Maar daar moet ik nog even tijd voor maken.

Momenteel staat ie dus zo er op:

Ik geniet van mijn horloge en ervaar nu echt wel rust, misschien komt dat omdat en mijn budget op is :smiley: en ik heb wat ik wou.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt!

21 likes

Fantastisch horloge en leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent! De LLD kan eigenlijk alle soorten en maten bandjes wel hebben en dat geeft het horloge voor mij echt een meerwaarde.
Het is voor mij echt een horloge wat tot de ‘harde kern’ behoort. :wink:

1 like

Gefeliciteerd. Het enthousiasme spreekt duidelijk uit je post.
Je kunt hem HIER ook gelijk posten.
Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Kun je andere hobby ook op uitleven :smile:

1 like

Mijn beste,

Jou toekomst is met deze Longines reeds begonnen!!
Het begin van eindeloos veel draagplezier welke jou het verstrijken van de tijd met verve doet gadeslaan!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Toffe klok! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi!
Goede keus :thumbsup:

1 like

Proficiat, mooi ding

1 like

Geniet ervan!!! :grinning:

Ben wel heel benieuwd hoe zo’n phytonlederenband staat…

prachtig horloge, veel plezier ermee

Gefeliciteerd! Heb em hier ook.

Congrats!! Prachtige klok!

Mooi hoor. Zou zelf voor een band kiezen met een iets hoogwaardiger / klassieke uitstraling.

Zo zou hij er ongeveer gaan uitzien:

Te gek toch?
Ik ben van plan ook wat klassiekere dingen er voor te maken , maar iets wild als dit kan het horloge perfect aan vind ik!

1 like

Oeps, da’s even schrikken, die banden hierboven. Maar goed, ieder z’n ding, I guess. :stuck_out_tongue_winking_eye:
@Mimoza : Gefeliciteerd! Je hebt er goed over nagedacht en (ook nog) je gevoel gevolgd. Prima, toch?! Geniet ervan!

1 like

:ok_hand:

Blijft een hele mooie klok!

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Ik vind het heel leuk om je enthousiasme te lezen. Je verwoordde het heel mooi als het gaat om de beleving van ergens lang voor sparen en dan eindelijk…!

Ik wens je heel veel plezier met je mooie LLD.

Gefeliciteerd met de aankoop van deze beauty :+1:

Proficiat! Prachtige aankoop… Ben al benieuwd om je creaties te zien :stuck_out_tongue_winking_eye: