Mijn grail: Speedmaster Broad Arrow! Veel foto's :)

briston Schreef:

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

Dit horloge was ook mijn grail zie
link:http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,618582

Gr en veel geluk met je Omega

Gr René

Jouw topic heb ik dan ook toen met lichtelijke jaloezie gelezen :wink: Wel mooi zo open caseback. Heb ook het idee dat bij jou de wijzerplaat witter is dan die van mij.

Prachtig, zowel op staal als op leer. Proficiat

Jee, wat een foto’s!!

Het blauw van de wijzers komt prachtig uit, dat zag ik met mijn gebrekkige ogen niet IRL.

Komen er ook nog foto’s van de extra spulletjes :wink:
Die pen was namelijk ook niet verkeerd.

Tja, kan niet anders zeggen dan: Ik wil hem oooooooook!

Staat helemaal boven aan mijn lijst! Oooooit… Komt het er van.

Ook wel supermooie dat je hem op staal en leer kan dragen. Vind persoonlijk leer het mooist, maar ook staal kan ie prima hebben en geeft het klokkie een hele andere uitstraling!

Geniet ervan!

Gefeliciteerd, echt heel mooi. Ik vind hem de leren band ook net iets beter staan.

Dank allen voor de complimenten :slight_smile:

Speciaal voor Rob nog een paar foto’s van de extraatjes dan :wink: Er zat een pet en een pen bij:

De pet is wel grappig, maar de pen is wel iets speciaals. Maar een beperkt aantal van uitgegeven blijkbaar. Worden ook aangeboden voor rond de 200 euro zag ik. Dat is me toch wel te gortig, ik vind hem niet echt 200 euro mooi en ik schrijf nauwelijks, dus die gaat er wel uit op een gegeven moment.

Tot slot, om het toch nog een horloge post te maken, een lumeshotje :slight_smile:

Leuk om te zien dat je er blij mee bent :slight_smile: Het is je van harte gegund :wink:

Voor degenen die me mogelijk voor gek verklaren het horloge zo snel weer doorverkocht te hebben: Ik had een heel ander blauw effect van de wijzers verwacht en de werkelijkheid is dat de blauwe kleur zoals te zien op de foto’s in het echt alleen bij de juiste hoek gezien kan worden. Voor de rest ogen de wijzers haast zwart en dat viel me uiteindelijk erg tegen.

Ik ben inmiddels alweer aan het kijken voor een nieuw horloge, afgelopen dinsdag heb ik de Tudor van Zeemeester mogen bekijken en hoewel het een prachtig horloge is (die witte plaat, wow!), had ik moeite met de wijzers. Vervolgens in Made geweest voor een ander horloge en die gaat het worden :smiley: Dus eind goed al goed :wink:

Uiteindelijk via een omweg toch nog goed terecht gekomen.

Eind goed, al goed !

Veel plezier ermee.

Welke reden je ook aan draagt, ik verklaar je toch wel een beetje voor gek :wink: Voor mij is de verkleuring van zwart naar blauw juist het fascinerende :slight_smile:

Maar wel top dat je er zo bewust in staat en er ook naar handelt. Rondlopen met een horloge in deze prijsklasse waarbij je bij elke blik een “net niet” gevoel krijgt, moet je niet doen. Ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst, ik zie de foto’s voorbij komen!