Mijn grail: Speedmaster Broad Arrow! Veel foto's :)

Het kan hard gaan… 7 maanden en een dag geleden heb ik me aangemeld bij het forum, en ik had nooit verwacht dat ik zo into horloges zou raken :slight_smile: Ik heb al een aantal prachtige horloges, maar sinds gisteren heb ik mijn grail ook in mijn bezit :slight_smile:

Lucien had een prachtige Speedmaster Broad Arrow te koop staan. Maar net op het moment dat ik het geld bij elkaar had, had hij hem al aan Puringa verkocht. Ik balen, het was een mooie set met zowel leren als stalen band voor een prima prijs… Maarrr, Puringa bleek toch niet de Broad Arrow man te zijn die hij dacht dat hij was - waardoor ik via Lucien bij Puringa aanklopte en de Broad Arrow uiteindelijk van hem kon overnemen. Super :D!! Beide heren, nogmaals bedankt!

Gisteren na een soort van mini-meeting, “Monsterwatch Robbie409” was er ook bij (was gezellig heren!), nam ik hem mee naar huis. Nu een lading foto’s voor jullie :slight_smile: Eerst staal:

Leer:

Samen met familielid:

Het horloge is echt in een prachtige staat. Nauwelijks krasjes, bijna nieuwstaat. Volgens mij is de stalen band vrijwel nooit gedragen, maar ik vind zelf de Broad Arrow op leer het mooist. Ik denk echter dat ik de stalen band op mn Pro ga zetten, de stalen band die daar op zit is toch een beetje slapjes en de Broad Arrow band staat er stoerder op:

Bij de deal zat ook een Speedmaster 40th Anniversary pen. Heb er geen foto van gemaakt, het is wel grappig maar een beetje te prijzig voor iets grappigs :slight_smile: Ik ben wat meer online en minder van het schrijven :smiley: Zien jullie vanzelf voorbij komen wanneer ik de middelen weer eens beter in wil zetten…

1 like

Erg mooie Broad Arrow,en zo te zien nog in perfecte staat (tu)
Gefeliciteerd!

Cool!! Groetjes van zn broertje

Super!! Echt een prachtige set! (tu)

Ziet er prachtig uit. Op leder vind ik hem het mooist!

Gefeliciteerd, prachtklok!

Fantastisch, gefeliciteerd!!

Van harte gefeliciteerd, en ja het voelt geweldig om je grail dan uiteindelijk op te kunnen halen!

Prachtige horloges, en inderdaad op leer het mooiste!

geweldige foto’s!

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst(tu)

(tu)

Van harte, super mooi!

Die is zo te zien op de juiste plek terecht gekomen.
Geniet er van

Prachtig en de foto’s ook.
Moet eerlijk zeggen dat ik hem op staal mooier vind.

Mooi hoor! Mooi op staal en leer. Misschien net iets mooier op leder. Groet!

Mooie foto’s van een schitterend horloge(tu)

Hele mooie aanwinst, gefeliciteerd!

Gelukkig, eind goed al goed!

Deze BA is te mooi om niet te dragen, heel veel plezier er mee.

Gr. Roel

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

Dit horloge was ook mijn grail zie link:http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,618582

Gr en veel geluk met je Omega

Gr René

Gefeliciteerd, vind em prachtig! (tu)
Staal vind ik beter staan.