Ik zou het gewoon in beraad houden, wat @H-plar ook al zei.
Met dien verstande dat Smiths dus wel met Sir Edmund Hillary naar de top van de Everest is geweest. De ironie is heerlijk.
En zo te zien dezelfde rivets als op de milgauss band.
Er zijn echter ook hele slechte beunhazen van horlogemakers, en eigenaren die structureel geen onderhoud laten uitvoeren door de juiste partijen. Vintage kopen is voor mij altijd een mijnenveld, tenzij ik de verkoper goed ken en blind vertrouw.
Het is tenminste niet zo kolderiek gedaan als die faux “erbstück” horloges van Laco. Maar goed, los van het feit dat ik niet van homages houd had ik 'm ook liever als strakke NOS-staat release gezien.
Nachtje over geslapen en ik heb er alleszins niet wakker van gelegen
De balans helt nu over naar toch maar niet
Ga gewoon doorsparen voor een mooie nog te bepalen horlogeaankoop in 2024
Dat zou een birthyear watch kunnen worden, bouwjaar 1964
Snap je helemaal, ik vind de Rolex Sub heel mooi maar ook boven de begroting.
Vind daarom als alternatief (wordt nu waarschijnlijk van het forum gegooid) de Relax Sub heel leuk, zeker ook door aanpassing van de naam.
Ik zou wachten en uiteindelijk loop je vanzelf tegen is unieks.
Het blijft voor mij toch hetzelfde als een fiat Panda kopen en uitleggen dat Ferrari ook uit Italië komt en bij dezelfde groep hoort. (Ja ik weet dat het inmiddels niet meer zo is)
Er zit nogal een verschil in bereikbaarheid tussen een tudor die op dit moment in productie is, en ook nog eens betaalbaar is ( 4K ) en een vintage Rolex waar er maar een paar van in omloop zijn en als er ooit een beschikbaar komt deze voor een prijs van meer dan een miljoen gaat.
Koekoek
En die opmerking / vergelijking van fiat en Ferrari die slaat helemaal als een dikke lul op een drumstel.
Aan de TS, jammer te horen dat je grail zo duur is. Blijf goed rondkijken, mss kom je nog wat beter en goedkoper tegen.
Bovenal de Rolex die je noemt moet toendertijd iets van €200 gekost hebben. Omgerekend ongeveer €1700 nu. Dat is de kwaliteit die je dus mag verwachten van je grail. Maar dan oldschool.
Tja, het plan is eigenlijk om in 2024 een mooi horloge aan te schaffen
er is zo veel moois in het horlogewereldje
budget valt nog te bepalen, momenteel is dat nog niet zo groot
wel ik heb een oude vintage Gretsch gitaar in de verkoop gezet
en het wereldje van vintage gitaren heeft wel wat overeenkomsten met het vintage horlogewereldje, vaak veel klungelige herstellingen, sleet, niet originele onderdelen, samengestelde exemplaren, verborgen gebreken, geen papieren, geen service history, …
ik ga voor een keer niet overhaast te werk gaan, ik heb nog nergens mijn zinnen op gezet, maar ik denk wel dat het een vintage horloge zal worden, of beter gezegd oldskool.