Mijn Hamilton in goede staat ontvangen...ik ben weer blij

Net mijn Jazzmaster opgehaald na 4 weken afwezigheid. Er zat een vuiltje onder het glas maar dat hebben ze perfect weggewerkt. Het begon wel te kriebelen aangezien ik het horloge na één dag al weer terug moest brengen. Het had niet langer moeten duren. Vandaag heb ik het een beetje druk maar maandag zal ik wel even een paar mooie shots maken.

Gelukkig dat hij weer in goede staat is!

Wat duren 4 weken lang dan, zeker als je er al een dag van hebt mogen proeven.
Veel draagplezier.

Groeten,

Martin

We wachten in spanning af… Ik ben laatst ook even bij de Hamilton-dealer langs geweest en moet zeggen dat me deze Jazzmaster een van de beste deals in die prijsklasse lijkt ! Heel veel klok voor je geld.

Groet
Mark

Volgende week Hamilton weekend !

groet

Ed

Dreski,

Ik heb al aardig wat horloges van jou voorbij zien komen en er zitten hele mooie bij. Wordt het niet lastig een keuze te maken wat je gaat dragen. Ik heb er inmiddels ook aardig wat en ik vind het steeds lastiger worden om keuzes te maken.

groet

Ed

Mooi dat je je Hamilton weer terug hebt! (tu) Ik begrijp 't helemaal dat die vier weken zo lang duurden. Dat gedoe had ik ooit een keer met een Fortis; na de eerste dag bleken er stofjes onder het glas te zitten! Baaaaalen natuurlijk, maar ik heb 'm toen teruggebracht, geld bijgelegd en een Speedmaster gekocht! :smiley:

Ja ik doe wel eens 3x per dag een andere om. Mensen verklaren me voor gek. Ik heb er nu 16 en ik ben nog steeds niet verzadigd.

Altijd mooi als iemand weer helemaal blij is!!

Nou eindelijk dan veel plezier toegewenst met deze mooie aanwinst!

Paul
Leeuwarden

Hehehe,
Ik dacht altijd, voordat ik op dit forum kwam, dat ik de enige ‘gek’ was die dat deed.

Groeten,

Martin

Veel plezier er weer mee Dreski :).

Ik heb ook alweer wat nieuws op het oog :D.

Eind goed al goed.

Gelukkig is je Hamilton terug na die oh zo lange 4 weken.

Veel draagplezier!

Groet,
Alex

Mooi dat-ie weer op het honk is. Veel plezier met de Hamilton.

Groeten, Tom Vreeken.

ik voel met je mee wachten duurt altijd lang en vooral op een horloge maar fijn dat het naar tevredenheid is opgelost gr hans