Na al een paar jaar alleen plaatjes kijken op dit forum begin ik vandaag ook maar eens met mijn bescheiden collectie online te zetten. Ik begin met één van mijn mooiste, tenminste dat vind ik.

Na al een paar jaar alleen plaatjes kijken op dit forum begin ik vandaag ook maar eens met mijn bescheiden collectie online te zetten. Ik begin met één van mijn mooiste, tenminste dat vind ik.

Mooi en apart horloge, komt ook nog wel een keer in mijn collectie terecht!
Eric
Mooi horloge.
Iedereen is dol op foto’s
Krijgen we elke dag een ander horloge van jou te zien?
Mooi!
Heb ik laatst ook eens gepast, mooie maat ook qua dikte.
Heel mooi horloge,
Heb hem laatst mogen omdoen van een collega die hem pas aangeschaft heeft.
Met stalen band welliswaar,die ook van een hele degelijke kwaliteit is moet ik zeggen.
Staat ook ergens op m’n wish-list, maar die wordt alleen maar langer, en langer en langer!
Bah, wat een vervelende hobby is dit toch (
Welkom trouwens
gr Ron
Mijn bescheiden collectie, en dan beginnen met een X wind tssss.
Wat een prachtig horloge, geweldig
Dit is met een rubber band toch?
Ben zo benieuwd hoe die draagt.
Veel plezier, ik wacht netjes af wat er nog meer voor moois tevoorschijn komt.
ennuh,… welkom op het forum
Die heb ik ook in mijn collectie! Zeker een van mijn favorieten. Zeer goede en mooie afwerking en ook apart met de croos wind functie.
Rubberen band draagt prettig.
Veel plezier er mee!
Bedankt voor jullie reacties, leuk! De rubberen band draagt erg prettig. Ik heb echter ook de leren band, daarmee krijgt het horloge een heel andere uitstraling. Ik zal een foto plaatsen als ik de band weer gewisseld heb. De komende tijd zal ik mijn andere horloges ook online zetten (zijn er niet zoveel hoor, maar nog wel een Hamilton…)
Eric.
Welkom…en meteen een prachtige binnenkomer…ben benieuwd naar de rest.
welkom hier. mooie binnenkomer met die klok.
Erg mooi horloge hoor! Kun je uitleggen hoe die crosswind-functie werkt?
Mijn beste,
Wat heet bescheiden in deze!!
Dit horloge heeft meer te vertellen dan men zo op het eerste gezicht doet vermoeden.
Een kordate alleskunner welke je de tijd met eerbied doet lezen en je informatie geeft waarmee men spelenderwijs de tijd kan ‘passen en meten’!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.
Een verdomd mooi stukkie tijdswaarneming.
Zo prachtig! Een forumlid hier heeft ooit een Khaki Navy GMT hier aangeboden voor iets van 250 euro. Ik heb nog steeds spijt dat ik die toen niet voor dat bedrag heb gekocht.
wat een mooi horloge! Ik heb hem op mijn wishlist gezet !
Edit: is dit een H77616333?
Achterop staat H776180.
Erg mooi horloge hoor! Kun je uitleggen hoe die
crosswind-functie werkt?
Proficiat, en ben ook wel benieuwd naar die crosswind-functie.