Mijn Heilige Graal

Deze dus…

Wat is de jouwe?

Ik ben meer van de polshorloges, en al veranderd mijn wishlist bijna wekelijks :wink: is mijn ‘grail’ wel het zelfde gebleven.
Deze dus…

Vooral in de rosegouden uitvoering met bruine lederen band… :}
Vind ik één van de mooiste Horloge’s met complicaties.

Maar op een stevige tweede plaats staat deze.

In het echt zo’n mooie stevige en kwalitatieve klok, om gewoon stil van te worden.

Echter zijn beide Horloge’s net iets boven budget…>X:(
Maar wie weet, ooit… Als ik de Staatsloterij win.

Pieter.

Ik ben zoals Robert een grote Patek fan maar hou het ook liever bij polshorloges… Ik heb een aantal favorieten, een oude simpele Calatrava zoals bijv ref 96 of deze 5096: (heerlijk simpel!)

Of als ik echt niet moet kijken naar het geld, een ref 3970: (heerlijk gecompliceerd! :smiley: )

En als we dan toch bezig zijn, deze mag het zijn uit de moderne collectie, de ref 5205: (heeft prachtige lugs btw)

Allemaal mooie klokken!

Ik vind het zo jammer dat die calatrava zo klein is :frowning:

xanderx Schreef:

Allemaal mooie klokken!

Ik vind het zo jammer dat die calatrava zo klein
is :frowning:

Dat is net de reden waarom ik hem tof vind! :wink: Heb echt vrij dunne polsen dus zo’n vintage staat me altijd beter vind ik… Daarom dat de 3970 wel eens nipt zou kunnen worden qua grootte, maar voor dat kunstwerk eet ik me wel tot obesitasniveau als het moet :smiley:

In 1ste instantie koop ik wat ik tegen kom / leuk vind.

Maar de laatste tijd kijk ik steeds meer naar Omega Seamasters / Breitling Superoceans…dus wie weet…ooit…wel 2de hands

Die PP 3970 is werkelijk een beauty - onbereikbaar, maar een ontstellend mooi kunstwerk

ah ja de calatrava, schitterend werk!!

!! egwel

ha ja Pieter, de Breguet, schitterend!!