Mijn holy grail

Deze Bruno Ninaber uit 1984 wilde ik al hebben sinds…1984.
Eigenlijk is mijn hele verzameling met dit ene horloge genoeg en klaar.
Ik heb nog andere horloges, maar deze gaat het zijn voor de rest van mijn leven.

106 likes

Blij voor je dat je die 40j later kon scoren.

4 likes

Best lange zoektocht geweest dan :wink: Congrats!

2 likes

Dit ontwerp en uitvoering zijn nog mooier dan dat van de Mondaine horloges. :smiley:

2 likes

Lekker hoor, de Grail is binnen geharkt!
Hoor je niet vaak.
Gefeliciteerd! :100::fire:

4 likes

@Casi0 :smiley:

2 likes

Er hoort eigenlijk een andere band op te zitten, dat bandje heb ik ook, met een hele aparte sluiting. Maar deze tweede band, is er niet voor niks gekomen. De oorspronkelijke sluiting is niet zo vlak.

En ja, je hebt pas iets als je er twee van hebt. Een om te dragen, een om te bewaren.

11 likes

Leuk horloge! Wat maakte dat je deze zo graag wilde hebben? Altijd al mooi gevonden of is er een andere reden?

4 likes

Zo is 't maar net, @Casi0, geniet er met volle teugen van, van dit schitterend mooie horloge: vlak en glad en bovenal lekker licht en dun. :wink:

2 likes

Van harte met dit mooie horloge! Wat ga je doen om het zwarte gat te voorkomen nu de collectie compleet is?

2 likes

Geduld is een schone zaak :wink:

2 likes

Prachtig horloge, zag het jaren geleden. Schitterend mooi :star_struck:

2 likes

Goeie, ik vermoed zelfs dat ik Bruno Ninaber toendertijd zelf ben tegengekomen bij een moderne kunst gallerie waar ik toen wijn en jus d’orange uitschonk als bijbaantje. Daar zag ik het horloge voor het eerst. Ik was meteen verliefd op het ontwerp, wilde toen ook designer worden. Heel veel galerie houdsters droegen indertijd ook het halshanger horloge van Bruno. Was echt een hele moderne kunst gallerie. Zwarte lijntjes op witte vlakken. Zwarte vlakken met abstracte vormen. Architectenkunst. Stel je het grootste cliché van modern abstract jaren '80 voor, nou dat hing daar aan de muur voor de hoofdprijs. Ze hadden overigens vaak wel goed werk in huis.

11 likes

Mooi dat je zoektocht in een succes in geëindigd!

2 likes

@DizzyKnight

1 like

@RiO Casio’s en andere digitale horloges vind ik ook nog steeds leuk. :wink:

2 likes

Leuk om te lezen dat het je is gelukt om je grail te bemachtigen. Lezen we hier niet vaak :smile:
Gefeliciteerd en succes met de zoektocht naar de 2e

2 likes

28 likes

Joh, wat leuk! Om eens een keer geen Speedy uit 1968 of GMT-Master uit 1970 te zien. Oprecht veel plezier er mee! :sunglasses: :facepunch:

6 likes

Heel bijzonder! Mooi dat ja een lange tijd je grail hebt kunnen kopen.

Geniet ervan!

1 like