Friday
Lekker hoor Casper. Die vintage chrono’s zijn echt om te smullen
Ik heb niet het minste idee van de waarde, maar je hebt ontegensprekelijk een unieke en erg mooie collectie.
Als je het toch niet gaat verkopen, waarom wil je dan de waarde weten😄
Als je het als collectie in 1x verkoopt krijg je natuurlijk geen goeie prijs. Wie zou dit allemaal in 1x willen kopen? En welke invicta verzamelaar heeft zomaar even een paar duizend liggen?
Lezen kroepoek.
Ik denk niet dat een gek er meer dan gemiddeld 100 per horloge voor zou geven
In een lotje/bulk ga je geen 100 euro per horloge krijgen nee, maar ben je er snel vanaf.
Denk dat de collectie meer dan 3k waard is, maar wat je er precies voor krijgt als je m als lot verkoopt…
Ik denk dat deze collectie ongeveer 10k waard is.
Omdat jullie elkaar zo goed kennen, mag jij hem voor 8k hebben.
Als indicatie ik heb dezelfde worldtimer voor 450 euro verkocht
Dus veel doen er meer als 100 euro
Dat zal best. Maar jij zou deze collectie ook niet voor meer dan 3000 euro kopen. Anders valt er voor jou niks te verdienen.
Zitten veel liefhebbers horloges bij de enigste die ik gaaf vind is die chrono met fel oranje wijzers dus zou nieteens interesse hebben in de rest
Grote stalen divers zijn steeds meer geld waard
Waar zie jij die hier?
En waar komt deze info vandaan?
Het enige zinvolle uit dit topic, ik heb wat geleerd vandaag. Dank!
Worldtimer met steden bezel
En de gene met zwart oranje bakkeliet bezel
Die gaan als warme broodjes
Indrukwekkende collectie, Kasper. Natuurlijk ga je die niet verkopen!
De intrinsieke waarde is gewoon niet zo belangrijk, het gaat er om hoeveel plezier je zelf beleeft aan je verzameling. Ik hoop dat je er nog heel lang van gaat genieten en dat je dat met ons hier op het forum wilt delen.
Ik heb zelf niet zoveel met het merk, behalve de Vintage exemplaren, die vind ik oprecht heel mooi.
Ik heb wel altijd veel plezier van je Invicta avonturen.
Zelf bezit ik slechts één vintage Invicta en zeker niet de lelijkste denk ik. Ooit eens aangeschaft mede geinspireerd door jouw enthousiasme voor het merk Invicta wat in de geschiedenis van de Zwitserse Horlogerie zeker een woordje heeft mee gesproken. Of dit ook geldt voor de Invicta’s die heden ten dage op de markt verschijnen betwijfel ik, maar dat is weer een ander verhaal.
Hieronder nog een paar plaatjes van mijn enige exemplaar: