Mijn Horloge "collectie"

Hier een foto van mijn bescheiden horloge verzameling, het is een leuk begin, ik draag alleen de monster dagelijks en de malvern op bijzondere gelegenheden, er komen vast nog wel horloges bij, maar ben er niet uit of ik voor 1 dure moet gaan of gewoon af en toe een leuk geprijst horloge aan te schaffen(wel meer te wisselen), of zo nu en dan een vintage te scoren op ebay oid.

zeker een leuk begin.

Je kunt ook gewoon af ent oe wat leuks kopen dat binnen je bereik ligt. En op een gegeven moment ook sparen voor iets duurders, ik vind het tenminste wel leuk om af en toe ook wat te kopen.

Idd leuke begin-collectie.
Ik heb de Malvern van CW ook. Prachtig horloge.
En nu maar sparen voor de "duurdere watches"
Veel plezier.

Gr.JanJ.

Het staat je vrij dit een bescheiden collectie te noemen, maar ik vind dat je hier beslist drie leuke klokken op een rijtje hebt liggen! (tu)

Volgens mij heeft Master-Fan het volledig bij het rechte eind. Gewoon zo af en toe iets leuks kopen wat binnen je bereik ligt. Of dat nu vintage is of niet, bepaal je uiteindelijk zelf. En als je een keer een smak geld over hebt, kun je altijd nog een high-end horloge kopen.
Wat je ook doet, en hoe je het ook doet: hou het vooral leuk voor jezelf en beleef er veel plezier aan. :slight_smile:

Bedankt voor de reactie’s, ik ben ook aan het kijken of ik een beetje nette foto’s kan maken, ik vind deze wel aardig, niet bijzonder maar hij staat er goed op!

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze verzameling.
Geheel compleet met doos en boekjes, dat geeft een voldaan gevoel. Met name het ‘Christophet Ward’ horloge kan mij zeer zeker bekoren.

Op je vraag of je jou collectie zal uitbreiden met een horloge uit de luxere (prijs)klasse of regelmatig een goed horloge uit de lagere- of midden(prijs)klasse moet aanschaffen kan ik je het antwoord niet echt geven. Het blijft toch jou persoonlijk oordeel.
Voor mijn eigen horloge koopgedrag heb ik mij niet zozeer geconcentreerd op de prijs maar meer op het horlogemerk. Als ik als voorbeeld ‘Omega’ noem dan is er in de hogere prijsklasse veel mogelijk. Doch ook in de lagere prijsklasse is er veel mogelijk. Het wordt dan een fraaie ‘Omega’ Vintage.
Ik maak deze aankopen mogelijk door elke maand een vast bedrag op zij te leggen. Ik zie het als investeren in je hobby. En dat doe ik al vele jaren met veel plezier. :wink:
Succes met de verdere verwezenlijking van de opbouw van je nu al bewonderenswaardige horlogecollectie.

Orologio Signaturis Temporis

Leuk begin (tu)

Mooie collectie, ziet er goed uit (tu)

Ook leuk dat je de doosjes nog erbij hebt :slight_smile:

leuke collectie, mooie opstelling voor de foto en geniet er vooral van. de
andere horloges komen dan heus wel
(goedkoop of duur is niet van belang; wel genieten van je hobby)

Ik heb nog 3 planken te gaan in de vitrine kast, maar lekker rustig aan indd, natuurlijk zijn er ook foto’s welkom van bescheiden verzamelingen!!

uiteraard, een verzameling is het zo wie zo al! Leuk dat je ook bij die vintage Zodiac nog de doos hebt.
Ga zo door (tu)

Groet Arno.

Ja die heb ik aan gerswin te danken, ik had er bijna ook een standaart bij van zodiac, die greep ik net met een paar euro mis op ebay helaas.