Mijn horloge...de Xeric Halograph

Ik heb begrepen dat het gewaardeerd wordt om een foto te plaatsen. I will give it a try; ik heb onlangs een Xeric Halograph gekocht, waarvan de eerste defect uit de VS arriveerde :tired_face:. Het nieuwe horloge is dan misschien wel niet zo duur als sommige horloges die ik voorbij zie komen, echter vindt deze wel vernuftig gemaakt.:slight_smile:

11 likes

Hij is leuk. Is weer eens iets anders dan de geijkte merken.

1 like

Welkom! Het is een bijzonder horloge. Heb zelf wel eens met een half oog gekeken naar de quartz chrono. Maar voor mij veel te groot. Maar wel origineel.

2 likes

1 like

Flink ding maar wel een mooi gespreksonderwerp. :thumbsup:

2 likes

Apart en mooi!

1 like

Leuk man! Mooi eigen gezicht.
Duur of niet duur maakt niks uit, welk horloge je aanspreekt moet je als kan gewoon kopen.
Goed gedaan.

1 like

Het gaat niet om duur of goedkoop maar om wat je mooi vind!
In ieder geval heel apart; voor mij vooral veel te groot!! :slight_smile:

Leuk dat je em deelt!!

2 likes

Mijn beste,

Tja, wel even wennen hoor, voor zo’n Classico als ik!!
Desalniettemin, is het wel fascinerend om de wijzerplaat in ogenschouw te nemen!!

Doch voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Wat een bol glas zeg! Uitkijken met stoten.
Wel gaaf om te zien! Geniet ervan :+1:

Niet helemaal mijn smaak maar wel een bijzonder horloge! Nog nooit gezien.

Veel plezier ermee!

Mooi horloge, ik dacht ik laat even een broertje zien, mijn HLG 3020 versie, nummer 216 / 999

Leuk! Origineel concept.
Maar wel een klatser zeg…

Is geen kleine jongen inderdaad. Zie hieronder vergelijk met een Citizen 6870-S62336 (1e foto) en een Alpha Paul Newman (2e en 3e foto).

1 like