Want?
Dan is die meer geld waard.
Dan kunnen wij later allemaal zeggen dat we een āechteā Jurk hebben! Betere investering dan horloges zeg ik je! Hoppa!!!
he bah,
sterkte mannenā¦
Tip: ik heb in het verleden vanuit telefonisch contact met Chrono24 begrepen dat je preventief altijd het inpakken en het openen van de pakketten moet filmen (het liefst ook op de locatie waar je het pakketje aflevert/ophaalt). Dan heb je iig voldoende bewijs dat het niet aan jou ligt.
In het verleden veel met PostNL verstuurd, maar er verdwenen inderdaad regelmatig spullen. Of je nu met track en trace doet of āaangetekendā, het maakt geen verschil. Bij PostNL krijg je na zes weken over het algemeen een standaard brief met āNa onderzoek hebben wij geen oorzaak kunnen vinden, dus bij deze heb je pechā.
Jij bent niet liev.
Hahaha, kan er toch om lachen, ondanks het heel vervelend is
Dat is het ook! En humor relativeert
Laten we met zān allen hopen op een goede afloop en dat jullie schadeloos worden gesteld. Alsnog dan balen dat @Dao niet het horloge dan heeft waar hij op hoopte.
Klote zeg
Thanks! Komt goed. Contact is gelegd met postnl. Ik verwacht wel een goede afloop.
En die dief? Die krijgen we nog wel
Hahaha betrapt.
a) ruk!
b) aangifte doen van diefstal
⬠3,40 per kilo, dan moet je hem aardig zwaar maken om er nog iets aan over te houden . Gelukkig kun je bij DHL ook tot ⬠500 verzekerd verzenden met āExtra Zekerā (⬠1,50) per verzending. Tricky hierbij vind ik wel dat DHL zelf de āmarktconformeā waarde van de inhoud van het pakket bepaalt. Ik kan me voorstellen dat dit tot discussies kan leiden.
In mijn geval ging het pakje naar Belgie, en dan is de vergoeding per kilo wat royaler
Naar UK krijg je 2x zoveel, die rekenen in ponden.
Je hebt een busje?
En je wil werken voor ā¬0,85 per adres?
Kom maar!
VOG zeg je? Nee joh dat duurt 6weken en wij hebben nu werk voor je.