Mooie geschiedenis @pasd! 

Ik heb niet alle foto’s meer. ( wat weg is, is weg )
Ik had een Casio ( die ik 4 jaar geleden in de kliko heb gegooid ) helemaal opgedragen. Ik had deze ongeveer vanaf mijn 15e, ( destijds gekocht bij de Kijkshop van mijn krantenwijk loon ) en dus ongeveer 30 jaar in mijn bezit geweest.
Daarna tussendoor rond mijn 22e nog een goudkleurige Citizen gekregen van mijn ouders. Deze heb ik nog steeds,
maar draag ik nooit. Evenals een Fossil horloge, welke ik bijna 16 jaar geleden op mijn bruiloft gedragen heb. Ook deze draag ik niet meer.
Na een tijdje een Apple Watch gedragen te hebben, heb ik deze verkocht aan een collega en daarvan mijn eerste automaat gekocht, de beroemde Seiko SNK809.
Daarna een aantal Seiko 5jes aangeschaft en ook weer verkocht / weggegeven. Ik heb nog een 5je in mijn bezit, een gemodificeerde SNK381. Deze staat afgebeeld met de recent aangeschafte Casio F91W ( als klushorloge aangeschaft, maar wederom ongedragen want zonder leesfiets kan ik deze niet aflezen
)
Tussendoor nog een Mudita horloge gehad ( in het blauw ) En nog een Citizen NB1050. Mooi horloge maar uiteindelijk geen klik mee, dus verkocht.
Het viel mij op dat ik over het algemeen meer met fieldwatches heb. Simpel en robuust. Bij een zoektocht kwam ik uit bij een microbrand genaamd Vario waar ik deze 1945 D12 kocht. Dit horloge heb ik vrij lang gedragen. Zowat 5 maanden nonstop. Velen hier kennen dit horloge wel. ( deze draag ik nog maar amper, niet eigenlijk. Maar deze gaat ook niet weg… dit is mijn backup horloge )
Totdat ik dit horloge kocht als “tussendoortje” maar sinds binnenkomst afgelopen september is deze niet meer van mijn pols geweest. En sinds dit horloge heb ik eigenlijk niet meer de behoefte gehad om andere horloges te willen bezitten. Het kan soms raar lopen. 
Dit horloge is “berucht” bij mijn collega’s, want als ze eens te laat komen, sta ik altijd ( met een knipoog. ) op dit horloge te wijzen. Deze loopt altijd goed, jij bent gewoon te laat.