Ik ben nooit echt een verzamelaar geweest.
Mijn eerste horloge zeker 20 jaar gedragen, de Omega hier op een van mijn eerste foto van de collectie ik denk zo’n 6 jaar geleden.
Toen ook kennisgemaakt met HF en met merken waarvan ik het bestaan niet eens wist.
Oris was toen vaak in beeld Aquis en de 65 ( 3x gehad in verschillende uitvoeringen)
De foto’s zoals ze nu geplaatst zijn ( sommige dubbel zie ik nu ) waren altijd de fotos van de hele collectie.
Dus eigenlijk altijd twee of drie stuks tegelijk.
Kwam deze foto’s tegen bij het opruimen van mijn telefoon omdat er morgen een nieuwe telefoon binnen komt.
Dan nu natuurlijk ook nog een plaatje van mijn huidige collectie.
Al aardig wat gesleten zo te zien, altijd leuk even terug kijken. Zo poste ik een foto van mijn harde kern trio 2 jaar geleden. Vandaag nam ik een zelfde foto en Jah is toch wel wat veranderd in die 2 jaar.
Ja ik kwam foto’s tegen van horloges waarvan ik al weer vergeten was dat ik deze had gehad
Wat een horloge reis in 6 jaar tijd .
Drie stuks in de collectie is voor mij ook wel het meest overzichtelijke.
Yes.
Heb nu wel zoiets dat de grens wat betreft geld die ik in de horloge hobby heb zitten wel zo’n beetje bereikt is.
Natuurlijk kan het altijd duurder en luxer maar er is nog meer in het leven dan horloges.
Haha, ik maak wel vaker foto’s dat iedereen denkt dat doe je toch niet met je horloge maar doe dat wel voorzichtig hoor. Het is echt niet zo dat ik ze afrag.
Ik denk het echt wel. Moet nu ook mijn andere horloge maar eens gaan dragen. Die ligt alleen maar stof te verzamelen
Het is niet zo dat ik het merk nu de rug toe keer.
Maar de modellen van Tudor die ik tof vindt heb ik nu allemaal wel gehad. De 58 zelfs 3 maal en de Ranger ook 2 x .
Wie weet komt er in de toekomst wel weer een heel toffe uitvoering ergens van of een nieuw model welke ik mooi vindt. Tudor is gewoon een heerlijk merk van goede kwaliteit voor de helft van de prijs van het merk met dat kroontje