Mijn horloge reis door de jaren heen.

Ik ben nooit echt een verzamelaar geweest.
Mijn eerste horloge zeker 20 jaar gedragen, de Omega hier op een van mijn eerste foto van de collectie ik denk zo’n 6 jaar geleden.

Toen ook kennisgemaakt met HF en met merken waarvan ik het bestaan niet eens wist.
Oris was toen vaak in beeld Aquis en de 65 ( 3x gehad in verschillende uitvoeringen)

Daarna was het Tudor die mijn aandacht pakte.

Ook Squale trok mijn aandacht en dan zeker de 1521 welke ik ook wel in 6 verschillende uitvoeringen met veel plezier heb gedragen.

Natuurlijk ook nog verschillende andere merken gekocht en geflipperd.

Maar Tudor bleef toch trekken.

Met opgroeiende kids natuurlijk nooit gedacht dat ook Rolex voor mij weggelegd zou zijn.
Dus daar nu ook al weer drie stuks van gedragen.

De foto’s zoals ze nu geplaatst zijn ( sommige dubbel zie ik nu ) waren altijd de fotos van de hele collectie.
Dus eigenlijk altijd twee of drie stuks tegelijk.
Kwam deze foto’s tegen bij het opruimen van mijn telefoon omdat er morgen een nieuwe telefoon binnen komt.
Dan nu natuurlijk ook nog een plaatje van mijn huidige collectie.

Met een wissel naar de Serica naast de Submariner.

De Sub nu al weer bijna 4 maanden non stop iedere dag gedragen. Wat een heerlijk horloge en ben gelukkig dat ik nu mijn Grail heb.

152 likes

Al aardig wat gesleten zo te zien, altijd leuk even terug kijken. Zo poste ik een foto van mijn harde kern trio 2 jaar geleden. Vandaag nam ik een zelfde foto en Jah is toch wel wat veranderd in die 2 jaar.

Foto skills zijn er ook een stuk op vooruit gegaan kuch kuch :joy:

35 likes

Leuk stuk! Leuk om te lezen, al 2 van mijn exen :woozy_face:

2 likes

Ja ik kwam foto’s tegen van horloges waarvan ik al weer vergeten was dat ik deze had gehad :face_exhaling:
Wat een horloge reis in 6 jaar tijd .
Drie stuks in de collectie is voor mij ook wel het meest overzichtelijke.

2 likes

Leuk om te zien! Moraal van het verhaal, of toch wat ik onthoud: “Tudors zijn geen blijvers.”

3 likes

Leuk om je horloge reis te lezen. Toch veel gekocht en verkocht. Die Submariner vanaf nu niet meer verkopen en lekker houden :ok_hand:t2:

2 likes

Leuk hoor. Met een duidelijke voorkeur.

Hou er wel van. :clap:

1 like

Mooi Dan! Heb wel dezelfde smaak zie ik.
Had je ook niet Seiko solar en een Baltic gehad? Zag ik laatste in oude NA topics voorbij komen :smiley:

Verder denk ik dat een Tudor mooi bij een Rolex staat.

1 like

Mijn beste,

Inderdaad!!
Gelukkig zijn.
Daar gaat het om.

Leuk dan ook om te lezen en vooral ook om te zien,
hoe de horloge passie zich bij jou heeft ontwikkeld.
Met nog steeds in de hoofdrol: Tudor en Rolex.:watch:

Dank voor het delen.
Vrede en alle goeds,
Coenraad

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Tja mijn favoriete modellen van Tudor nu allemaal gedragen, wie weet komt er ooit nog iets speciaals nieuw uit .

:+1::+1:

:wink::pray:

:+1::+1:

Klopt , zelfs 2 x de Baltic .

De stalen en titanium.
Een hoop staat ook nog op de pc.

5 likes

Yes.
Heb nu wel zoiets dat de grens wat betreft geld die ik in de horloge hobby heb zitten wel zo’n beetje bereikt is.
Natuurlijk kan het altijd duurder en luxer maar er is nog meer in het leven dan horloges.

3 likes

Haha, Ja mooi he :grin:

1 like

Uiteindelijk wil je toch een Rolex :nerd_face:

2 likes

Ik prijs me gelukkig dat de nood nog niet voel.

1 like

echt hele mooie horloges, stuk voor stuk. Zou zomaar mijn keuzes kunnen zijn, als ik het geld ervoor had :wink:

krijg wel altijd de kriebels als ik die horloges op elkaar zie liggen op de bezel :stuck_out_tongue: iets met OCD

1 like

Een behoorlijke reis gehad! Leuk om te zien! :smiley:

1 like

Leuk om te lezen/zien Dan, deels was ik natuurlijk al op de hoogte. En ga je de verkregen grail nu wel vasthouden? De toekomst zal het leren. :+1::+1::+1:

Bij Dan niet :wink:

1 like

Haha, ik maak wel vaker foto’s dat iedereen denkt dat doe je toch niet met je horloge :joy::rofl::wink: maar doe dat wel voorzichtig hoor. Het is echt niet zo dat ik ze afrag.

Thanks

Ik denk het echt wel. Moet nu ook mijn andere horloge maar eens gaan dragen. Die ligt alleen maar stof te verzamelen :face_with_peeking_eye:

Het is niet zo dat ik het merk nu de rug toe keer.
Maar de modellen van Tudor die ik tof vindt heb ik nu allemaal wel gehad. De 58 zelfs 3 maal en de Ranger ook 2 x .
Wie weet komt er in de toekomst wel weer een heel toffe uitvoering ergens van of een nieuw model welke ik mooi vindt. Tudor is gewoon een heerlijk merk van goede kwaliteit voor de helft van de prijs van het merk met dat kroontje :grin:

1 like

Leuk om te lezen! Eigenlijk was geen enkele collectie door de jaren heen verkeerd, stuk voor stuk top horloges👌

1 like

:+1:

1 like