NA; heb ik dan nu mijn ideale duo. Is this the end.

https://youtu.be/VScSEXRwUqQ?si=JKOGIGgdOJ7HjWbW
1 duiker en 1 fieldwatch ( die het ook heel goed doet in nettere situaties)
Ik begin maar eens andersom eerst wat foto’s en daarna als je zin hebt nog wat te lezen.
Als eerste van mijn droom duo de CWC Ti300 en ik besef mij nu dat ik daar nog geen NA van had gemaakt :face_with_peeking_eye: Grade5 titanium fixed bars en nog geen 50 gram op zijn nato.
image
image
image
image
image
image
image
En de laatste aanwinst de Rolex 214279 MK2 39mm.

image
image
image
En een foto tesamen :hugs:41,5 mm titanium en 39 mm 904L oystersteel :boom:

Na vele jaren en sparen, flipperen, HF lezen en YouTube kijken altijd op zoek geweest naar het ideale duo.
Screenshot_20250512-063059

Mijn voorkeur gaat altijd uit naar de wat simpelere horloges en dan ook nog het liefste zonder datum, dus voor mij geen chrono of GMT ( al hen ik die wel geprobeerd met de Tudor Pro) en twee horloges is genoeg voor mij met nog een reserve SKX voor noodgevallen
Uiteindelijk lag er een Rolex binnen bereik en die droom moest er dan komen in de vorm van een 214270 MK2 39mm.
Maar toen ik dat droom horloge had kon ik er vreemd genoeg niet aan wennen, ook het idee dat je met zoveel geld om je pols loopt speelde mee. Deze toen weer (te) snel verkocht en een 36mm gekocht voor een heel schappelijke prijs hier op het forum.
image

Echt een heerlijk horloge en op de foto’s was de maat perfect maar toch als ik dan weer naar mijn 17,5 cm pols keek aan de kleine kant.
image

Dus wat dan :roll_eyes: een Submariner moest er komen een 14060 eentje zonder teveel bling :star_struck:maar zo’n bracelet hoort toch niet bij de luxe van dit top merk :rofl: :joy:
image

Ondertussen overgestapt naar dit model, prachtig een solide band met glide-lock kan niet beter :face_with_peeking_eye: behalve dan dat dit toch wel heel opvallend is dubbel bling zeg maar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nu weer terug naar de eerste Rolex waar het mee begon en ik ben er super blij mee, daarnaast nu de CWC Ti300 wat een heerlijk horloge is dit.
Nu weet ik ook wel dat de Explorer ook perfect is voor een dagje strand en zee maar zand maakt snel krassen vandaar deze toffe CWC ernaast en wat om af te wisselen is natuurlijk altijd leuk.
Daarnaast zijn er nog heel wat horloges gekocht en weer geflipperd om tot dit duo te komen :yum:
Dus als je nog meer wil lezen en kijken ,zie de link hieronder.

Eens zien of ik het nu langer kan uithouden met dit voor nu perfecte duo :smiling_face:
image

145 likes

Dan moet je wel stoppen met horloges kijken :grin:

Die 39 mm is juist perfect op 17,5. Dus, op naar een one piece en de MK2 39 mm terugkopen. Gewoon rocken dat ding :+1:

2 likes

Dat heb ik dus vanmiddag gedaan :wink:
Sorry als dit topic daarin te onduidelijk is :grin:

1 like

geg! :+1:

1 like

Wij zijn ook benieuwd Dan :thinking:. Je ultieme duo, dus gefeliciteerd met je NA

1 like

Mooi duo! De cwc moet qua looks zeker niet onderdoen van de explorer, een stoere titanium toolwatch, een echte alleskunner.

Benieuwd of het bij dit dua blijft, ik heb sinds enkele weken ook beslist dat ik voldoende heb aan een 2 piece collection.

Bij mij is het echter nog even zoeken welke twee het gaan worden.

Hopelijk heb je rust gevonden met deze twee, al hoop ik ergens ook van niet want ik lees deze topics wel graag.

1 like

:blush: :wink:

Ik ben er al jaren mee bezig :innocent:

2 likes

Mooi man!! Dus nu rust ??

1 like

Een prachtig resultaat ! Proficiat :ok_hand:

:pray: :wink:

Thanks Smiley Plaatjes

Hier kun je het prima mee uithouden zeg ik.
Moet je wel stoppen met het forum… :sweat_smile:

1 like

Geweldig als dit je droompaar is.
Heel veel plezier ervan.

Is this the end?
Ik mag verdorie toch hopen van niet.
Ik heb net iets te vaak gezien dat mensen die hun droom bereikt hebben zachtjesaan hier ook verdampen.
Dat ga je toch zeker niet laten gebeuren Dan?

1 like

Haha ik zei je toch, dat de cwc jou goed zou bevallen, als je banden slet. Je hebt al een flinke reis gemaakt, qua Rolex, in een aardig korte tijd. Leuk om te zien hoe je er in gegroeid bent. Hopelijk blijft deze heel lang. :ok_hand:t2:

1 like

Als de sub teveel bling was, dan is dit wel een iets rustigere keuze. Veel plezier er mee! Heb je al een foto met koffie en krentenbol gemaakt? :laughing:

2 likes

Haha mooi horloge en inderdaad tijd will tell!

2 likes

Denk dat dat de enige oplossing is Smiley Plaatjes Verdrietige Smiley

Nee joh, vindt deze hobby te leuk.

heerlijk klokkie Smiley Plaatjes

hahahaha nog niet, zit nu in de nachtdienst.

Thanks .

5 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! We zullen hem vast en zeker weer met regelmaat voorbij zien komen!

1 like

Voor mijn gevoel is je horlogereis niet aan zijn einde, in een rustiger vaarwater wellicht. En zoals wijze mensen weten gaat het niet zozeer om de bestemming of de reis zelf, maar meer om het gezelschap waar je mee reist. Als forum is dat gezelschap erg groot en divers. Geniet van je horlogereis :+1:

1 like

Heel fraai! Gefeliciteerd ermee!

Veel plezier met de explorer! Mooie set maar als ik van jou een NA lees is het eerste wat in me op komt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes