Gefeliciteerd met je NA! Mooie set heb je, twee no-nonsense alleskunners met toch ieder een heel eigen uitstraling. Fijn dat je een duo hebt waar je (voor nu) tevreden mee bent!
Het stopt niet… niet van zelf
Los daarvan bezit je wederom een mooi Duo
Gefeliciteerd! Mooi duo
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Geniet van dit mooie duo!
Gaaf Dan. Eindelijk klaar.
Leuk dat je blijft meelezen en af toe een foto plaatst in WDWV. Of weer eens een ridder van 34 bent in de nachtdienst. Tof duo zo, gefeliciteerd!
Rust in de tent
https://youtu.be/qeMFqkcPYcg?si=NVoOhJ2C22f2zhVk
Gefelicteerd met de ingetogen Explorer
Een droom die (weer) uitkomt hoor die explorer. Heel fraai!
Uitstekende set zo, ik hoop dat je hiermee een periode van welverdiende rust tegemoet gaat.
Dat zeker
Never ending story, Tja daar lijkt het nu wel op
Yes .
Uitloggen en niet meer kijken
Bedankt .
Dankje Maurice.
Das wel heel veel hoor
Hahaha, sweet dreams.
Hoop t stilletjes toch wel
Appeltje-eitje voor jou, toch?
Wederom gefeliciteerd met je NA, en weer een heerlijk duo heb je! Nu snel uitloggen voor je je weer vergrijpt aan al het lekkers hier!
Precies het “probleem” wat jij hebt met de 114060 heb ik ook. Alleen kan ik hem niet verkopen omdat het horloge uit het geboortejaar van mijn dochter komt en mijn eerste luxe horloge is, en ik bang ben spijt te krijgen van de verkoop.
Ja dan heb je er toch een andere band mee opgebouwd.
Het mooie wat ik aan de 39 MK2 vindt is dat de plaat matter is dan van de andere Explorer die heeft veel meer glans.
Gefeliciteerd! En veel draagplezier
Gefeliciteerd,
De Eplorer 39 wil ik ook graag nog een keer proberen. Ook eerder de 36 gehad maar voelde ook mij te iel.
Veel draagplezier!
Veel plezier met dit prachtige duo
Ja zeker, in bepaald licht lijkt hij net grijs, heel gaaf
Heel mooi stel zo, gefeliciteerd!
Bedankt
Klopt.
Waarschijnlijk niet en da widde gij zelf ok. Hoe dan ook, een prachtig duo.. Gefeliciteerd.