APMV
26 juli 2025 om 06:20
1954
Ik voel een subthema aankomen voor de komende cartoon
7 likes
Jurk
28 juli 2025 om 20:46
1955
Zou zomaar kunnen…
Heb de afgelopen dagen aan het decor gewerkt. En aangezien het vakantie voor bijna iedereen is…
Wie weet wat hier allemaal gaat afspelen. Deze week meer
22 likes
Henk
28 juli 2025 om 21:37
1957
Jurk:
het decor
Ziet er veelbelovend uit!
1 like
RoVaGo
29 juli 2025 om 07:42
1958
zwembad kan vol met duikers en eentje met een slechte waterdichtheid /paniek
een paar probleem drinkers aan de bar.
Een lekker w@#f op het ligbed waar een gouden patser staat te pronken. Hier en daar een familie muis die het aan de stok heeft met een familie zwarte ratten.
En klaar
prettige vakantie allemaal.
2 likes
Jurk
29 juli 2025 om 13:18
1959
Dit is hem dan… de nieuwe aflevering.
Het café is een zwembad bar geworden .
Met deze week de volgende hoofdrolspelers:
Dit zijn ze dan echt hoor
https://youtu.be/VScSEXRwUqQ?si=JKOGIGgdOJ7HjWbW
1 duiker en 1 fieldwatch ( die het ook heel goed doet in nettere situaties)
Ik begin maar eens andersom eerst wat foto’s en daarna als je zin hebt nog wat te lezen.
Als eerste van mijn droom duo de CWC Ti300 en ik besef mij nu dat ik daar nog geen NA van had gemaakt Grade5 titanium fixed bars en nog geen 50 gram op zijn nato.
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
En de laatste aanwinst de Rolex …
Ja Ja Dan…
Dit topic zal voor vele verwoede long-read fans een heel erg grote teleurstelling worden. Omdat het relatief kort gaat zijn. De executive summary: 1 nieuw horloge, 3 foto’s, 1 muziekje, grote blij.
Eerst even dat muziekje voor de sfeer:
[Assedic // Les Escrocs // POMPLAMOOSE]
Welnu, degenen die hier verwachten dat ik nog een keer door de 9F quartz uurweren, de geschiedenis van Grand Seiko, en andere aspecten heen ga lopen komen bedrogen uit. Dat heb ik hier al eerder gedaan. Mijn …
Dit stomme bad is helemaal geen 600 meter diep…
Zoals beloofd het NA topic van mijn zenith defy.
Zenith is een gerenommeerd merk dat al sinds mens en heugenis prachtige horloges produceert. Zelf ben ik vooral fan van de vintage duikhorloges van dit merk. Al sluit ik zeker niet uit dat er een keer een el primero in de verzameling komt
Het desbetreffende horloge van dit topic begon zijn leven in 1969. Toen heeft zenith namelijk een nieuwe horlogelijn uitbracht.
Deze lijn werd uitgebracht om mee te concurreren met de andere grote h…
Zo alles in een pot…
Doe mij dan toch maar een camping vol submariners…
Gelet op de populariteit van diverse vakantie topics zoals
Welk horloge draag jij op vakantie?
leek het me tijd om dit topic weer even onder de aandacht te brengen.
Zelf tot nu toe een Pelagos 39 en (wat leek op een) 5 digit GMT Master met zwarte bezel gespot.
Wat hebben jullie zoal gespot?
[afbeelding]
De dikke duiker…
Eerder dan verwacht kwam gisteren een tweede NA van deze week binnen. Een Certina DS Super PH1000M STC. Een hele mond vol.
DS - staat voor Double Security. Een concept van Certina waarbij het uurwerk zweeft op een flexibele ring waardoor deze beter schokken kan absorberen. Ideaal voor een rondje golf
PH - staat voor Pression Hydrostatique. Betreft het unieke cushion shaped design.
Dit model is gebaseerd op de DS-2 Super PH1000M uit de jaren '70. Het origineel is iets breder, maar voora…
5 likes
Knap hoe er een hoop gebeurt en het toch overzichtelijk blijft
1 like
HansT
29 juli 2025 om 13:26
1962
Leuk Jurk, alles weer prachtig en heel herkenbaar gecartooniseerd👍
1 like
Jero1
29 juli 2025 om 13:51
1965
Hij is weer geweldig @Jurk , heeft Muis watervrees met z’n zwembandjes😂
1 like
Wanneer heb je gelezen dat ik m’n horloge aan een soort liefdeskind van Ad Visser en Helen Mirren uit had geleend joh?
Ik vrees dat als ik m’n haar lang zou laten worden, ik toch eerder een liefdeskind van Dion Graus en Conchita Wurst zou zijn.
Niet een mentaal beeld wat ik graag op het netvlies geëtst zou hebben, maar het is wel waar.
4 likes
Jurk
29 juli 2025 om 14:52
1968
Het is een vrije interpretatie van jouw huidige avatar.
Harpoen:
Toffe aflevering weer
Thanks! Dank voor de reacties.
Ha dank. Mooi compliment!
8 likes
Een heel erg genereuze interpretatie. Ik bedoel, het haar is vettiger en dunner, er is sprake van een soort baardje, en een schmutzige regenjas. Maar weet je, ik neem 'm! Want ik heb sind’s m’n 35e niet zo’n goeie haarlijn gehad als jij daar tekent.
3 likes