Na het voorstellen had ik wat foto’s beloofd van de horloges die ik nu heb.
Even bij het begin beginnen. Mijn eerste horloge had ik pas rond mijn 15e verjaardag gekregen. Heb toen een mooie DKNY gekocht, vond het toen een mooi horloge. Ja het is een mode werk en is hoogst waarschijnlijk uit een Chinese fabriek gerold maar heb er altijd veel plezier aan beleefd en heb er ook heel wat opmerkingen over gehad. Zoals op de foto’s te zien is dit horloge behoorijk gehavend en er is al tweemaal een nieuwe glas in gegaan. Maar goed, het heeft altijd goed gefunctioneerd en heb er veel plezier aan beleefd.
DKNY ¿
Op een gegeven moment begon het weer te kriebelen en moest er een nieuw horloge bijkomen. Ik studeerde toen en wilde graag iets dat ik zowel bij formele als informele gelegenheden kon dragen maar toch nog jong oogde. Ben toen wat rond gaan zoeken en heb mijn oog laten vallen op een Citizen BL5250-02L en een mooie Seiko op lederen band van monsterwatches. Ik oriënteerde mij vooral via Marktplaats in de mooie aangegeven prijs range en was nog niet zo begaan met de verschillende fora. Mijn oog is zodoende gevallen op een GC A47001G2 met carbon strap en heb niet eens meer gedacht aan de Seiko of Citizen. Ik draag dit horloge nog dagelijks en vind hem nog steeds erg mooi. Wederom weer een horloge dat van een mode merk afkomt maar ben er nog steeds gecharmeerd van. Ik was op het moment van de aankoop erg blij dat ik “swiss made” horloge in handen had. Ik weet nu beter en dat zegt bij een merk als dit niet zoveel, het stelt eigenlijk niet meer voor dan de 8 letters en een Ronda uurwerk. Maar goed, hier wat foto’s van het horloge dat ik binnen twee jaar toch ook behoorlijk mishandeld heb, dus hier wat foto’s van toen ik hem net binnen kreeg.
GC A47001G2 Sport-Chic