Mijn horloges!

Verleden week gekocht:
Mijn eerste Omega Planet Ocean 42mm. Ik ben trots!

In januari gekocht.
Ook deze klok vindt ik super mooi.

Deze heb ik ondertussen al weer 4 jaar
Blijft ook een beauty

De linker is een vette nepper maar ik vond hem leuk
De Certina en de Festina zijn wel weer orgineel.

Betere foto’s volgen nog wel.
Ook gedraait zie ik nu. Wou ze graag even snel laten zien.

Grt Frank

Dat je trots bent op je horloges, snap ik best. Mooi spul! (tu) Maar met die nep-Breitling sla je de plank helemaal mis.

Welkom, die eerste 2 zijn al een collectie op zich! Vooral die Seiko, wat blijft die mooi, en de Omega voor doordeweeks/sportief. (tu)

Wauw mooie Omega en Seiko’s! Jammer van de Fake Breitling maar ach…

Trouwens die Certina heeft volgens mij hetzelfde uurwerk als de Chopard Mille Miglia van Henrik!

Gr. Mark

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Die PO staat ook op m’n lijstje!

Mooi die Omega…!

Op die Breitling zul je hier niet zo’n warme reacties gaan ontvangen…

Maar goed, de rest mag er wezen.

freak Schreef:

De linker is een vette nepper maar ik vond hem
leuk

Haha, ik snap wel waarom je em leuk vind. Al die toeters en bellen voor dat geld… was je toevallig op vakantie? :wink:
Maar namaak van modellen die niet bestaan, die hebben voor mij geen nut. Heb aan m’n zusje gevraagd toen ze voor haar studie in China was, om een automatisch horloge te kopen. Het moest zo goedkoop en zo simpel mogelijk ook, want het zou het eerste automaatje zijn waar ik aan zou knutselen. Dus niet te moeilijk en geen tranen als ie onderweg zou sneuvelen. Replicas, hommages, het mocht allemaal. Kwam ze met een gelijksoortig iets thuis (maar dan van "Panerai). Uiteindelijk kreeg ik 't toch niet over m’n hart om eraan te zitten werken. Ik wilde bij nader inzien toch het horloge ook eens willen/durven/kunnen dragen. Dus uiteindelijke een MM hommage gekocht. (Alsof dat minder erg is…:+)

De Omega is het meest mijn smaak.

Prachtding!

Groet,

Nico.

Mooie Omega! Maar wat een gedrocht dat ding links - sorry hoor… Nee, ik zou die gewoon in de vuilnisbak gooien, echt, en dan lekker die Omega of een van die gave Seiko’s dragen. De serie Breitlings waar deze op gebaseerd is hebben met design echt zeer weinig te maken, en als je dan al zo’n namaak ding hebt, zit er niet eens een mooi uurwerk van binnen…

Paul G. Schreef:

“maar met die nep-Breitling sla je de plank helemaal mis.”

Maar door die nep breitling (ik schrijf hem zonder hoofdletter), is het virus voor horloges eigenlijk wel begonnen! Dat was mijn eerste automaat.
Maar jij hebt gelijk. Het blijft een neppert!!

Enig idee wat zo’n Certina waard is?

marnix_moed Schreef:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Die PO staat
ook op m’n lijstje!

Koop hem!!! Die klok is echt SUPER. Wat mij onder andere aanspreekt dat de klok heel helder is. Wanneer je er op kijkt lacht hij je tegemoed.
Echt heel gaaf.

Dit type bestaat wel. Kijk maar eens op de breitling for Bently site. Daar staat hij vermeld. Maar dit ding is gewoon voor de lol gekocht en je kan eens even kijken of het ook te groot danwel te zwaar is.

Klopt! Maar weggooien doe ik niet hoor. zonde man :slight_smile:

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!
Maar:
Hou het wel zo zuiver mogelijk. Want alleen een zuiver oog, ziet de ware schoonheid van jou horloge verzameling.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

freak Schreef:

Wanneer je er op kijkt lacht hij je tegemoed.
Echt heel gaaf.

Is dat niet toevallig de weerspiegeling van de gelukzalige grijns van de eigenaar?

Twijfel wel tussen een 42 en een 45,5mm…
En vind 't jammer dat ie aan de buitenkant de anti-reflectie laag heeft. Leuk die blauwe gloed, maar haat 't dat het weg kan vagen. Eigenlijk net als dat ik niet van PVD of andere coatings hou.

Maar die Mulliner heeft toch geen helemaal geen Big-date complicatie???

Just kidding :+, mijn fout, wist niet eens dat ze er een tourbillon uitvoering van bestond. Kende alleen de chrono versie. Weer wat geleerd :#