Mijn Ingersoll

Vandaag mijn Ingersoll binnen gekregen! Overigens via dit forum gekocht. Eerste aanschaf sinds mijn nieuwe hobby deze week officieel is begonnen. Ik ben er blij mee. En hopelijk snel nog een tweede erbij. #jekunthetalvastmaarhebben :slight_smile:

22 likes

Hoi Fons,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses: En gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Welkom hier een leuke aanschaf. Zag m ook in t blauwe deel, heb m ook even overwogen. Leuk dat deze binnen het forum blijft :ok_hand: geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met je N A en met onze gemeenschappelijke versl… hobby !
Welkom op HF

1 like

Heel mooi , welkom op HF

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst! Veel draagplezier.

1 like

Welkom op dit forum.
Wederom een Ingersoll liefhebber erbij. Leuk merk, jammer genoeg minder bekend en waar niet zoveel liefhebbers van zijn, maar het draagt prettig.
Ik draag mijn Ingersoll wel eens als ik op reis ben naar landen met een groot tijdsverschil.
Deze heeft twee uur indicaties, een power reserve en een verspringende dag aanduiding.
Handig om direct te zien hoe laat het thuis is.

1 like

Welkom! Mooi horloge ook😎

1 like

Mooi te horen dat hij goed terecht is gekomen en hij bevalt! In het echt vele malen mooier dan op foto met de grijze sunburst dial. Veel draagplezier nog! :smile:

1 like

Ik ken Ingersoll enkel van gasturbines. Is dat hetzelfde bedrijf?

https://www.ingersoll1892.com

Volgens mij niet, maar zeker weten doe ik het niet. Het is in ieder geval een van de oudste horlogemakers uit de :us:

Mooi horloge! Veel draagplezier gewenst!

1 like