Mijn kerstkado

Na maandenlang het internet afspeuren kwam er eindelijk een e-bay veiling voorbij voor deze beauty.
(Foto geleend van de verkoper)

Ook nog eens NOS.
Dagenlang was er geen activiteit rond deze veiling, slechts een bieder. Uiteindelijk mijn bod ingevoerd en ik was de hoogste bieder voor op dat moment 33 euro. Pas in de laatste twee minuten bleek er nog een andere liefhebber te azen op deze zwitserse beauty. En met 9 biedingen dreef hij de prijs weliswaar op maar bleef onder mijn maximum.
Dus een dreifwerf jubel toen de veilingklok afliep ( erg prettig trouwens dat ik niet meer hoef te f5-en om de tijd en biedingen te volgen op e-bay)

Wachten op het pakketje uit duitsland nu en dan ga ik lekker een pakje voor mezelf onder de kerstboom schuiven om daar heerlijk van te genieten als kerstavond is aangebroken

Mochten er nog meer mensen denken “nou, zo’n mecaline spreekt mij ook wel aan” de verkoper heeft er nog 3 in de aanbieding (even zoeken op e-bay!)

Gefeliciteerd!
Er zijn er dus nu minstens twee hier op het forum.
Heel veel plezier er mee hoor!

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge (tu)
Kroontje lijkt op een Glycine of vergis ik me?

mvg, Frans

Mijn beste,

Het is werkelijk een schitterend horloge. Een horloge welke de ogen doet tinkelen!!
Met name ben ik bijzonder gefascineerd door de fraaie wijzerplaat.
Je ooglid wordt er als het ware naartoe getrokken. Alsof er een groot geheim achter verborgen zit.
Ik ben dan ook stellig van mening dat dit geheim zich pas zal ontfutselen aan de pols van de gelukkige drager.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit mystieke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Lijkt idd op de glycine maar verschillen wel van elkaar. De W vorm van glycine is van boven vlak en die van blyssa heeft een puntdak vorm.

Gefeliciteerd! dit is een zeer mooi horloge.

ik heb deze ook wel eens om mijn pols gehad. lekker ouderwets klein met een schitterende wijzerplaat.
maar ja, veels te goud voor mijn doen…

veel plezier ermee!

Leuk horloge met een geweldig mooie wijerplaat, gefeliciteerd(tu)

Mooi!

Frank

En nog nos ook ! Mooie wijzerplaat en goede mechaniek, koesteren zou ik zeggen.

Ja, dat had ik ook niet durven hopen, om hier tegen aan te lopen.
Maar deze verkoper is blijkbaar op een doosje uit een oude inventaris gestuit want hij bied er nog meer aan.
nieuwe veiling
http://cgi.ebay.de/BLYSSA-Modell-Mecaline-NOS-Handaufzug-ETA-2804_W0QQitemZ260523759297QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3ca86d16c1

hij is reeds gearriveerd!
Over supersnel gesproken.
Ik zal morgen wat foto’s plaatsen.

eric128 Schreef:

hij is reeds gearriveerd!
Over supersnel gesproken.
Ik zal morgen wat foto’s plaatsen.

Gefeliciteerd…Heb toch nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan. :wink:

je kunt nog toeslaan
nieuwe mecaline veiling
http://cgi.ebay.de/BLYSSA-Modell-Mecaline-NOS-Handaufzug-ETA-2804_W0QQitemZ260523759297QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3ca86d16c1

eric128 Schreef:

je kunt nog toeslaan
nieuwe mecaline veiling

SSssssssst…Die volg ik al. :wink:

Zoals beloofd hier de foto’s.

NEW OFF SHELVE!!! ik kan het nog steeds niet geloven. X(X(X(


netjes in een reisetui.


de achterkant die dus nog blinkt als een spiegel

op de pols



en nog wat close ups.

Klein baal momentje bij het bekijken van de foto’s is dat er iets tussen de 11 en 12 op de wijzerplaat blijkt te zitten maar dat zie je pas goed bij deze close-ups.

Zo hier gaat een mooi papiertje om en dan verdwijnt hij onder de kerstboom.

Nice!. Dat vuiltje kan er altijd nog uitgehaald worden. Een bruine croco staat er ook heel mooi op hoor.

Knappe horloge,veel draagplezier.

Radjoe

van harte met je leuke nieuwe aanwinst (tu)

Van harte pracht horloge(tu)