Mijn laatste 3 aanwinsten + nog foto's tegoed van de vorige aanwinsten

Zo vandaag dan mijn 3 aanwinsten van afgelopen week binnen, de Darwil,Beguelin en de onbekende.

Ik begin eerst met de onbekende 30,3mm zonder kroon en met 32,8mm en in niet schone staat;

Na wat reinigen(wat mij trouwens opviel bij het reinigen is dat deze een loden sluitring heeft i.p.v. rubber);

Dan hebben we de Darwil 35,6mm met kroon, helaas heb ik eventjes alleen deze foto + die bovenin staat. Wat deze ligt op het moment open en in bad ;). Wel weet ik dat hier een Unitas 6425 inzit. ;

Dan hebben we de G.Beguelin,gelijk maar schoon(was bijna niet vies),36mm zonder kroon en met 38,2mm helaas alleen wel een verkeerd deksel.;

En dan heb ik nog foto’s van mijn vorige aanwinsten zijnde een Rotary met een Peseux 335 en een Waltham automaat met een FHF 90-5;

Groetjes, Andre.

Nou moe, wat een hoop nieuwe aanwinsten!

Gefeliciteerd(tu)

En… ze zijn netjes opgeknapt!

Dankjewel Tom, ondanks mijn beperkte budget blijf ik gewoon lekker door kopen voor mijn hobby’s. Volgende aanwinst is helaas geen horloge, maar een versterker(monoblock) voor in de auto met vermogens varierend op 450Watt RMS@ 4 Ohm tot 1KW @ 1 Ohm.

Gr. Andre.

Andreetje Schreef:

Dankjewel Tom, ondanks mijn beperkte budget blijf
ik gewoon lekker door kopen voor mijn hobby’s.
Volgende aanwinst is helaas geen horloge, maar een
versterker(monoblock) voor in de auto met
vermogens varierend op 450Watt RMS@ 4 Ohm tot 1KW
@ 1 Ohm.

Gr. Andre.

450 Watt in de auto. Is dat niet een beetje ZACHTJES:smiley:

tjvreeken Schreef:

Andreetje Schreef:

Dankjewel Tom, ondanks mijn beperkte budget
blijf
ik gewoon lekker door kopen voor mijn hobby’s.
Volgende aanwinst is helaas geen horloge, maar
een
versterker(monoblock) voor in de auto met
vermogens varierend op 450Watt RMS@ 4 Ohm tot
1KW
@ 1 Ohm.

Gr. Andre.

450 Watt in de auto. Is dat niet een beetje
ZACHTJES:D

Ach ja als je nou eenmaal goed zuiver geluid wilt heb je een goede input nodig. En die versterker is trouwens alleen voor een subwoofer(dubbelspooels komt op 2Ohm uit a 800W op het monoblock),heb namelijk nog een andere van 2 maal 175W.RMS voor een compo-set. Dus ja is nog relatief zachtjes, in vergelijking met deze;

Waar overigens meer dan 20.000Watt Rms in zit. :wink: Groetjes Andre.

Mijn beste,

Andre, je kan weer even vooruit.
Alhoewel!!
Met jou energieke en vooral ook economische gedrevenheid, weet je het maar nooit.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze Oudgediende tijdwaarnemers.

Orologio Signaturis Temporis.B)-