Mijn laatste bericht op het forum

… want waarom verder nog zoeken of discussiëren?
HIJ IS ER!!!
Mijn allergrootste wens is in vervulling gegaan.
Een aantal jaren geleden heb ik mijn ulitieme horloge bepaald en via de PAM 1950 kwam ik op de Breitling Super-Avenger. Met zijn 48,2mm ook geschikt voor mijn polsjes.
Ondanks allerlei redenen (met name financieel) om hem vooral niet te kopen is hij er nu toch;

Nog even met rubberband want de bruine lederen is onderweg…

Een Jur met een enorme glimlach op zijn gezicht!

Ps, Als ik het bruine bandje heb volgt er wellicht nog één berichtje…
Ps2, Mocht ik de gehele horlogemarkt.nl gaan vullen dan weten jullie hoe het komt…
Ps3, gereserveerd (voor als ik toch nog iets vergeten was)

Wat moet ik hier nu nog op zeggen. Woorden schieten tekort bij het aanschouwen van zo’n buitenaardse klok. (tu) (tu) (tu) (tu) (tu)

Ik had hetzelfde gevoel toen ik laatst mijn Super Ocean kocht, dus ik kan mij voorstellen hoe jij je voelt. Ik ben ook helemaal Breitling minded geworden.

Ze zijn gewoon super.

Het is jammer dat we je nu gaan missen, maar ik kan mij voorstellen dat je alleen nog maar naar deze klok wilt kijken en verder nergens anders meer aan toe komt.

Ik hoop niet dat je vereenzaamt en mocht je ooit nog de behoefte voelen om met andere Breitling liefhebbers van gedachten te wisselen (en die zijn er genoeg) dan ben je natuurlijk weer van harte welkom. :smiley: :wink:

Hoi Jur,

Volgens mij moet je nog hier komen melden of hierna de Super Avenger met Witte, of toch met Blauwe wijzerplaat wordt aangeschaft. Want maar 1 horloge dragen, dat kan toch niet.

En er zijn hier nog minstens 100 leden die bekeerd moeten worden :slight_smile:

Groeten,

Martin

Jur, Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Maar wat maak je me nou, je stopt toch niet met lekker OH-en op dit forum.
Kom nou!

Gr. JanJ.

Wat een prachtige Breitling (tu)
Heel veel draagplezier!

Haha… Je liet me even schrikken met die titel Jur! Gefeliciteerd met je ultieme klok! Mooi dat je zo goed vast kunt houden aan je smaak. Ik betrap mezelf erop dat ik toch een beetje verander/laat beinvloeden van smaak. Over de klok zelf: niet echt mijn smaak maar wel robuust en goed afgewerkt. Heel veel plezier ermee.

Coen

Ps: tot je volgende bericht :wink:

Hij ziet er Super (Avenger) uit !!! Maar ik weet nog steeds niet of ik dit grote logo op de wijzerplaat nu mooi vind of niet. Ik heb de neiging om het kleine logo mooier te vinden, omdat de grote de wijzerplaat wat drukker (of zoiets) maakt. Maw ik zie er iets aan…

Neemt niet weg dat het een super horloge is, waar je nog veel plezier van zult hebben. Ik zou ook de Professional II band erbij kopen, die draagt heerlijk. En tevens kun je dan stoer het gewicht vermelden in een topic een paar plaatsen onder dit topic.

Ohja,

Ik ben nog heel benieuwd naar een voor-na topic over deze Breitling in combinatie met je SuperDiamantPasta!

Dat is heel jammer dat er geen berichten meer van je volgen :(.

Aan de ene kant ben ik erg blij voor je en voor de vervulling van de wens van je leven (Gefeliciteerd en veel draagplezier!).

Aan de andere zullen wij je berichten enorm missen.

Als ik ergens in Zuid-Holland een persoon met een starre blik, op zijn prachtige Breitling geconcentreerd, zie, dan weet ik - dat is De Verloren Zoon van het Horlogeforum ;).

Ik ben toch bang dat het beroemde horlogevirus je niet zo gemakkelijk loslaat. Dus wellicht tot sprekens.

Groet,
Alex

Wat een ontzettend mooi strak en sportief horloge!! (tu)(tu) Ik kan me voorstellen dat je nu met alles stopt in het leven nu je dit bereikt hebt. :D:D

Jur, ik wens je veel plezier van deze fraaie Breitling! En ik zie hier straks graag een paar wristshots!
Ik herken het gevoel van het ultieme horloge aan je pols. Voor mij was dat destijds de Speedmaster Professional. Maar ja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Zucht… :wink:

Gefeliciteerd!!! Enneh, Jur?

Wat heerlijk om jullie reacties te lezen! In mijn directe omgeving kan ik net zo goed een flic-flac omdoen, haha.
Jur

Gefeliciteerd met dit lang begeerde horloge, geniet ervan!!!
Grt Ger

Ik zie je in mijn verbeelding de hele dag verlekkerd kijken naar deze nieuwe aanwinst;)
Ik hoop dat het bezit niet het einde van de pret is, want vaak ik de jacht hetgeen een horloge zo mooi maakt.

Mijn beste,

Primo:
Proficiat met deze formidabele aanwinst.
Seconde:

‘Non plus ultra, corvo quoque rarior albo’
(dit is het einde, het is de ultieme witte raaf)

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

en Jur verkoopt zijn paard !!! :smiley:

Hey, een dikke proficiat hoor !
Het nec-plus-ultra der Breitlings ! Stoerder KAN gewoon niet !
Veel plezier ermee ! Ik ken het Breitling-gevoel maar al te goed !:wink:

dat is echt een prachtexemplaar hier kan ik jaloers van worden

gr Pieter

WOW! dies inderdaad wel heel mooi (tu)

Maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben…

Wat is je nieuwe allergrootste wens? :smiley:

Fantastische klok Jur… super!! (tu)(tu)

Een zwarte dag in de horloge geschiedenis … Jur verdwijnt van het forum :S

Van harte met deze geweldige aanwinst, geniet er maar lekker van … al betwijfel ik of zoiets als het ultieme horloge bestaat … HE’LL BE BACK … SOON :D:D:D

:)-D

Ruud