Mijn laatste Rus

Ik dacht weet je wat ik neem ook weer eens een Rus. een leuke vostok bij Meranom aangeschaft. Ik weet meteen weer waarom ik dit eigenlijk nooit meer deed.

Hij doet het namelijk niet Is toch echt goed aangeslingerd maar valt toch steeds stil. Zal er nog eens een slinger aan geven. Misschien moet hij even inlopen en anders binnenkort in de verkoop voor de knutselaar. Meteen al weer spijt.

Als je er maar spijt van hebt, dan is het goed.

Ik had graag willen zeggen “I told you so”… Maar dat is niet waar. Al maakt het de kern van de boodschap niet minder waarheidsgetrouw.

Bedankt voor de tip.
Ik hoop dat het meevalt en het een aanloop probleempje is.

Tsja das minder, “you win some you lose some” zullen we maar zeggen :neutral_face: .
Heb je hem ook al geprobeerd handmatig even op te draaien om hem te helpen met zn eerste stapjes? :baby: :baby_bottle:

Paar tikken en slingers gegeven. Tot nu toe doet ie het even duimen maar.

kan die niet gewoon retour?

is het toevallig geen handwinder met een automaat wijzerplaat?

1 like

Ik denk niet dat dreski zo dom is .

De automaten kan je ook handmatig opwinden?

1 like

Ja dat kan :slight_smile:

Misschien eens een tijdje op een watch winder zetten en kijken of hij het da blijft doen. Ik heb zelf een U-Boat automaat die altijd opstart problemen heeft als hij een tijd heeft stilgelegen.

dan ben ik benieuwd wat er gebeurt zodra @Dreski hem opwind i. p. v. aanslingert of tikt.
tot nu toe heeft hij het in zijn reacties alleen over aanslingeren gehad

1 like

Hij slingert alleen. En doet het nog. Ben weer blij.

4 likes

Nog steeds geen problemen. Loopt ook nog verrassend gelijk.

Misschien nog eens een aftermarket bezel met een mooie Seiko inlay. Dan ga je er misschien nog echt van houden :grin:

Met het uiterlijk is niets mis. Vind hem heus leuk maar zoiets vervaagt snel als hij niet goed zou werken natuurlijk.