Wat een schitterend horloge! Ik kan er wel naar blijven kijken, maar dan komt er zoveel kwijl op mijn toetsenbord (
Ik heb zelf niet zoveel met een reserve meter of een maand aanduiding, dus ik zou eerder voor de Glashütte Original Senator Panorama Dat with Moonphase gaan (staat op mijn long term wish list), maar dit vind ik toch bijna net zo mooi. (tu)
Het slaat een gat in je spaarrekening, maar als ik het geld had, zou ik het ook uitgeven. Schitterend stuk vakwerk. :)-D
Prachtig horloge dat alle begeerlijke complicaties combineert op een uitgebalanceerde wijzerplaat. Kan haast niet mooier. Geniet ervan in goede gezondheid! @Beeker; deze JLC vind ik veeeeel mooier dan de Glashütte Original Senator Panorama Date with Moonphase. Ik zou niet kunnen wennen aan de asymmetrische wijzerplaat met die maanfase op 10 of 7 uur.
Wat een leuke reacties mannen, bedankt (het zijn alleen maar mannen geloof ik, en nu we toch onder elkaar zijn, ik ben idd rechtsdragend…).
Em hoe dat spaarrekeningtechnisch is gegaan zal ik jullie besparen, maar hou het maar op een lichte vorm van verstandsverbijstering.
Wat betreft meer foto’s, ik moet nog een keer zo’n fototentje oid aanschaffen, maar ik beloof dat ze er aan komen.
Nog een laatste opmerking: geloof het of niet maar ik gebruik deze nu als mijn daily dresswatch. Niet in een kluis dus, maar iedere dag mee naar het werk. Dat is wel een kantoor trouwens, maar dat hadden jullie misschien al aangenomen.