Mijn laatste (weer een JLC)

Beste mede-forum leden,

Ik kon het niet laten jullie even te laten meegenieten van mijn laatste aanwinst.
Een Jaeger leCoultre Master Calendar. Hier keek ik al heel lang naar en onlangs is het ervan gekomen, ik ben er erg blij mee.
Behalve dat het een prachtig horloge is loopt het ook bijzonder nauwkeurig, ik kan niet meer dan een paar sec per week "klokken"
Naast mijn Reverso is dit mijn 2e JLC en andere horloges krijgen geen draagtijd meer ben ik bang. Ik denk dat er binnenkort een paar op het sales-forum gaan verschijnen

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden…

Wat een schitterende klok met een schitterende complicatie!

Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken!

gr.Joep

Niet mijn smaak, maar dit is de overtreffende trap (tu)

Heel erg mooi (tu) De plaat is ondanks de mooie complicaties toch rustig en in balans.

Gefeliciteerd,

Martin

(tu)

Prachtig! Mocht het horloge een zichtbodem hebben zou een foto van het uurwerk ook fijn zijn (tu)

Schitterend mooi gefeliciteerd.

GR harb

Bijzonder mooi en stijlvol, geniet van je aanwinst.

Ik kan me voorstellen dat je deze niet hebt kunnen laten lopen; schitterend horloge (is deze 40mm?, oh ja een foto van de zichtbodem wordt gewaardeerd) die helemaal in balans is. Van harte gefeliciteerd met deze topper.

Groet,

Bojo

Zeer mooi en tijdloos horloge. Echt iets naar mijn smaak.
Veel draagplezier.

Zo zien we ze niet vaak, veel draagplezier met dit bijzondere horloge.

Prachtig! Geniet ervan!

Prachtige dress-watch! En eens wat anders dan de bekende Reverso. Veel draag en kijk genot!

Heel fraai en tijdloos, ik kende deze nog niet. Heel veel draagplezier!

ben je rechts dragend?? al hangt ie om je enkel, wie vind dit nou niet schitterend??
veel kijk en draag plezier

Te klassiek voor om mijn pols, maar wel heel erg mooi!

Mijn beste,

Proficiat met deze lovenswaardige verworvenheid.
Een lust voor het oog en een genot voor de pols!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit zinnenprikkelende horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

(tu)

JLC (tu)! :smiley:

Ik vind hem top! (tu)
Veel draagplezier gewenst :wink: