Mijn Longines Legend Diver

Mijn beste,

Een pracht van een horloge!!
Mooie foto’s ook!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik kan amper werken, zit hier steeds naar mijn horloge te kijken. Net voor het eerst met de innerbezel gedraaid. Wat loopt dat soepel. Je schroeft hem los en je kunt dan voor- en achteruit draaien. Keurig in te stellen en met het vastdraaien van de kroon blijft hij staan op waarje hem wilt hebben.

Prachtig horloge, vooral op zo’n sailcloth strap. :wink: Geniet ervan!

Mooie klok! Bovendien ook een leuke achterkant :slight_smile:

JackW Schreef:

Prachtig horloge, vooral op zo’n sailcloth strap.
:wink: Geniet ervan!

Wil ook nog es een sailcloth strap zien te vinden voor m’n Pleamar. Hij zit bij mij op z’n standaard verdikte Hirsch,

maar het andere (sythetische) bandje vind ik er niet zo mooi bij passen. Het mag dan wel bij het doosje met rode stiksels passen, maar op het klokje zelf… >X

Dan lijkt me een Sailcloth wel mooier.

Of een zwarte verdikte

Wist niet dat er zelfs een wandklok voor was :wink:

Sorry, ik dwaal af…

Welke bandjes zouden jullie ook mooi vinden op de Legend Diver? Ik denk dat een zwarte croco ook wel erg chique zou staan.

Of vintage leer?

Errug mooi! Eén van mijn favorieten.
Kijk voor de gein eens op Ebay, soms worden losse doosjes aangeboden. Kwestie van goed zoeken. Je weet maar nooit.

Ja, er is ook iemand geweest op andere fora die veel in dozen handelde. Die heb ik al een mailtje gestuurd. Op Ebay zijn er inderdaad al voorbij gekomen, de aanhouder zal winnen :wink:

Weet iemand van jullie nog een goede dozenhandelaar?
uberwatch@hotmail.com heb ik al gemaild.

Wat hoort er allemaal bij te zitten?

Ik zie graag foto’s !

Wie brutaal is heeft de hele wereld. Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Een vriend van me koopt met name nieuwe horloges en die krijgt er tussen de 10 en 20% af. Maar die koopt er dan twee tegelijkertijd van een duizend op 5-6 per stuk.

Leuk via de verkoper een link gekregen naar de eerste koper. Die heeft hem dan inderdaad met een standaard Longines doos gekregen en niet met de Legend Diver Doos.

http://uhrforum.de/longines-legend-diver-neuwertig-mit-2-baendern-t106041

Ook leuk op een milanees.

jantje.vlaam Schreef:

Wie brutaal is heeft de hele wereld. Eerlijk
gezegd heb ik geen idee. Een vriend van me koopt
met name nieuwe horloges en die krijgt er tussen
de 10 en 20% af. Maar die koopt er dan twee
tegelijkertijd van een duizend op 5-6 per stuk.

hangt naar mijn ervaring erg af vd winkel (beleid) en soms de verkoper die je helpt. vaak is n bepaalde marge bekend. soms moet t overlegd worden. soms is t rustig in de zaak. soms is t tegen sluitingstijd, soms gaan ze de volgende dag met vakantie. en zo zijn er nog tal v factoren die kunnen bijdragen.

jantje.vlaam Schreef:

Leuk via de verkoper een link gekregen naar de
eerste koper. Die heeft hem dan inderdaad met een
standaard Longines doos gekregen en niet met de
Legend Diver Doos.

http://uhrforum.de/longines-legend-diver-neuwertig
-mit-2-baendern-t106041

Ook leuk op een milanees.

hoewel ik de band zelf wel mooi dik vind, vind ik m niet mooi matchen op de legend.

Net maar een mailtje naar Swatch Duitsland gestuurd. In Brussel konden ze me niet verder helpen.

Is er hier iemand die bij een Longines AD werkt?

Een schitterend horloge!
Alleen de zwarte band vind ik er mooier bij dan de bruine Rally band.

Mooi horloge van een mooi merk ! Veel plezier ermee

Geweldig mooi horloge. Geniet er van :slight_smile:

Groet Tecco

Hehe, er staat er 1 op Ebay. Nu maar hopen dat hij me geen rib uit het lijf kost.

jantje.vlaam Schreef:

Hehe, er staat er 1 op Ebay. Nu maar hopen dat hij
me geen rib uit het lijf kost.

Suc6!

Die verdomde verkoper heeft de doos van Ebay afgehaald en ik kan nu niet meer zien wie die verkoper was om hem te contacteren. Fijn Ebay…

[edit]

Met de support desk van eBay kom je dan ook geen steek verder. Misschien morgen maar is eBay NL proberen.

jantje.vlaam Schreef:

Die verdomde verkoper heeft de doos van Ebay
afgehaald en ik kan nu niet meer zien wie die
verkoper was om hem te contacteren. Fijn
Ebay…

Met de support desk van eBay kom je dan ook geen
steek verder. Misschien morgen maar is eBay NL
proberen.

Sorry, had even een onderonsje gehad met de verkoper en met em buiten eBay om een dealtje gemaakt voor 20 euro. Op die manier hoefde hij geen provisie te betalen. Ik wil em je wel voor 50 euro doorverkopen.

Zou degene die waarschijnlijk 't dealtje gemaakt heeft misschien kunnen zeggen :wink:

Jammer, hopelijk dat je een andere weet te vinden.

Zoiets vermoed ik ook, maar hij had een goede reputatie als verkoper. Waar ik mee zit is dat als een advertentie wordt verwijderd je niet meer kunt zien wie de verkoper was en Ebay je dat ook niet (kan/mag) vertellen.